معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان خبر داد:

وضعیت قرمز کرونایی در ۳ شهرستان کبودرآهنگ، فامنین و نهاوند/کرونایی شدن ۱۲ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته در استان همدان

۱۳۹۹/۰۳/۲۳ - ۱۸:۵۱:۲۴
کد خبر: ۱۰۱۴۴۴۹
وضعیت قرمز کرونایی در ۳ شهرستان کبودرآهنگ، فامنین  و نهاوند/کرونایی شدن ۱۲ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته در استان همدان
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان از وضعیت قرمز کرونایی در 3 شهرستان کبودرآهنگ، فامنین و نهاوند خبر داد و گفت: 76 بیمار کرونایی در استان همدان تحت درمان هستند.

منوچهر کرمی در گفتگو با خبرنگار برنا از همدان با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور در استان همدان   هزار و ۱۷۵ نفر مبتلا شدند که  ۹۷۳  نفر بهبودیافته و ۱۲۶ مورد فوت کرده‌اند، گفت: تاکنون 82 درصد مبتلایان به کرونا در استان همدان بهبودیافته‌اند.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون ۷۶ بیمار مبتلابه ویروس کرونا در مراکز درمانی استان همدان بستری و تحت درمان هستند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان بابیان اینکه طی 24 ساعت گذشته در استان همدان 12 نفر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند، گفت: متأسفانه پس از تعطیلات عید فطر تعداد بیماران مبتلابه کرونا در استان از روزانه ۵ تا ۸ نفر به بیش از ۱۰ نفر در روز رسیده است.

وی از قرار گرفتن ۳ شهر استان در وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا خبر داد و گفت: شهرستان‌های کبودرآهنگ، فامنین  و نهاوند طی یک هفته اخیر در  وضعیت قرمز کرونایی قرارگرفته‌اند و مابقی شهرستان‌های استان در وضعیت زرد کرونایی هستند.

کرمی با تأکید بر اینکه مردم در مهمانی‌ها و تجمعات نباید شرکت کنند، افزود: خانواده‌ها حتی در دور همی‌های خود باید فاصله‌گذاری اجتماعی داشته باشند و در صورت امکان از ماسک استفاده کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز