شهردار همدان:

محلات همدان دارای شورای اجتماعی می‌شوند/ورزش محلات توسعه می‌یابد

۱۳۹۹/۰۳/۲۳ - ۲۰:۱۴:۴۷
کد خبر: ۱۰۱۴۴۵۹
محلات همدان دارای شورای اجتماعی می‌شوند/ورزش محلات توسعه می‌یابد
شهردار همدان، گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌هایی انجام قرار شده است که تمامی محلات دارای شورای اجتماعی بشوند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، عباس صوفی در آیین اختتامیه‌ پنجمین دوره ورزش محلات همدان، اظهار کرد: شهرداری در کنار اقدامات عمرانی در سطح شهر که در حوزه‌های مختلف انجام می‌دهد  توجه ویژه‌ای هم به مسائل اجتماعی و فرهنگی داشته و در این راستا با توجه به برنامه‌ریزی انجام‌شده قرار شده است که تمام محلات همدان دارای شورای اجتماعی بشوند.

وی افزود:درگذشته 12 شورای محلات تشکیل شد که امسال با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده تمام محلات دارای شورای محلات خواهند شد .

شهردار همدان با اشاره به توسعه ورزش  محلات مطرح کرد: در محلات با ظرفیت خود معتمدین و گروه‌های ورزشی محلات این ورزش را توسعه را خواهیم داد.

وی ضمن تشکر از هیئت‌های ورزشی، عنوان کرد: حجم  زمین‌های محلات افزایش‌یافته و هیئت‌های ورزشی در کنار مجموعه شهرداری هستند که از تلاش و هم‌دلی آن‌ها تشکر و قدردانی می‌کنم.

صوفی افزود: حمایت شورا و اعضا باعث همت مضاعف در رشته‌های مختلف ورزشی شده است و شورای اجتماعی در همه محلات ایجاد خواهد داشت.

وی با اشاره به توسعه کسب‌وکار خانگی بیان کرد:در حال حاضر شهرداری همدان به دنبال توسعه کسب‌وکارهای خانگی و که به دنبال آن باعث زنجیره برند سازی می‌شود و از کسب‌وکارهای خانگی حمایت خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز