مدیر کل راه وشهرسازی استان همدان:

۱۷ هزار و ۳۰۰ همدانی در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده اند/ تورم دلیل اصلی گرانی مسکن

۱۳۹۹/۰۳/۲۴ - ۱۰:۲۱:۲۲
کد خبر: ۱۰۱۴۶۲۳
۱۷ هزار و ۳۰۰ همدانی در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده اند/ تورم دلیل اصلی گرانی مسکن
مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت : ۱۷هزار و ۳۰۰ نفر در طرح اقدام ملی مسکن در استان همدان ثبت نام کرده‌اند اما این آمار پالایش نشده‌ است.

️به گزارش خبرگزاری برنا از همدان داریوش حسینی در صحن شورای شهر همدان با اشاره به گرانی مسکن در همدان اظهار کرد: تورم یکی از دلایل مهمی است که به شدت روی قیمت ساخت مسکن و سرمایه‌گذاری در این زمینه تأثیر گذاشته است .

وی اظهار کرد :قبل از تورم، عرضه مسکن و تقاضا بسیار زیاد بود ولی با تغییرات ارز بازار سوداگری ایجاد شد و تا زمانی که قیمت ارز به ثبات نرسد این سوداگری‌ها در بازار مسکن ادامه خواهد داشت .

️️مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان، یادآورشد: طی برنامه ریزی انجام شده در وزارت راه و شهرسازی موضوع تامین مسکن در کشور پیگیری می شود و با استفاده از ظرفیت های موجود در تمامی استانها منابع خوبی را برای احداث مسکن تامین می نماییم.

️وی با بیان اینکه ۱۷ هزار و ۳۰۰ نفر در طرح اقدام ملی مسکن همدان ثبت نام کرده‌اند، اعلام کرد : این تعداد ثبت نامی بعد از پالایش به ۸ یا ۹ هزار نفر کاهش پیدا خواهد کرد .

حسینی عنوان کرد: طبق برنامه‌ ریزی‌های صورت گرفته در فاز نخست ۵ هزار واحد مسکن در همدان ایجاد خواهیم کرد اما به طور قطع از ظرفیت ادارات دولتی نیز در این زمینه استفاده می‌کنیم .

️وی با اشاره به استفاده از ظرفیت دستگاه‌های دولتی در ساخت مسکن بیان کرد: در طرح اقدام ملی مسکن از ظرفیت تمامی دستگاه‌های استان ونیز زمین‌هایی که در اختیار دارند استفاده خواهیم کرد .

️مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان با بیان اینکه در ساخت مسکن اقدام ملی از ظرفیت زمین‌های موجود دستگاه‌های اجرایی استفاده شود افزود: تفکیک‌ها با رعایت قوانین زمین شهری الزامی است و گفته شده در خصوص باغات باید ماده ۱۴ رعایت شود .

وی در پایان خاطرنشان : در زمینه طرح جامع شهری نیز تا زمانی که تمام کارهای کارشناسی انجام نشود این طرح بسته نخواهد شد و برای این طرح باید از تمام ظرفیت صاحب نظران جهت ارائه یک طرح خوب استفاده نمائیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز