مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

ظرفیت‌های بالقوه هیئت بدمینتون استان همدان بالفعل شود

۱۳۹۹/۰۳/۲۴ - ۱۱:۲۰:۴۹
کد خبر: ۱۰۱۴۶۷۱
ظرفیت‌های بالقوه هیئت بدمینتون استان همدان بالفعل شود
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: ظرفیت‌های بالقوه هیئت بدمینتون استان همدان بالفعل شود.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، محسن جهانشیر صبح شنبه در جلسه هماهنگی و هم‌اندیشی هیئت بدمینتون که با حضور جمعی از معاونین و کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان و همچنین روسا و نواب رئیس، مربیان، پیشکسوتان و غیره این هیئت برگزار شد، اظهار کرد: استفاده از خرد جمعی موجبات تعالی و توسعه یک سیستم را فراهم می‌آورد.

وی ادامه داد: خوشبختانه با اتفاق‌نظر مجمع انتخاباتی هیئت خصوصاً رئیس فدراسیون طی روزهای اخیر اتفاق خوبی در حوزه ساماندهی هیئت استان انجام شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با تأکید بر اینکه زمان گران‌بهاترین مسئله برای ماست، گفت: با توجه به شرایط و پتانسیل‌های مجود در هیئت استان همدان انتظارات زیادی وجود دارد لذا امیدواریم با برنامه‌ریزی درست و اجرای هدفمند به نقطه مقصد برسیم و جایگاه بدمینتون استان را در سطح کشور بیش‌ازپیش ارتقا دهیم.

وی با تأکید بر اینکه برنامه توسعه تدوین‌شده باید در قالب دوره‌های زمانی کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت باشد، گفت: خوشبختانه این مهم در استان رقم خورده که نشان از برنامه‌ریزی دقیق هیئت دارد.

جهانشیر تأکید کرد: امروز باید با برنامه‌ریز مدون و استفاده درست از ظرفیت موجود بتوانیم هیئت بدمینتون را به‌عنوان الگویی براى هیئت‌های دیگر و همچنین الگوى استان‌های دیگر عنوان کنیم.

جایگاه بدمینتون استان همدان ارتقاء می یابد

در ادامه نیز بداغى ریاست هیئت بدمینتون استان با اشاره به وجود پتانسیل مناسب در بدمینتون استان ، اذعان داشت: جایگاه بدمینتون استان به‌مراتب فراتر از وضع موجود می‌تواند باشد لذا با همدلى ، همفکری و اجماع همه ظرفیت‌ها می‌توان اوضاع را سامان بخشید که در این زمینه باید هدف همگی ارتقای بدمینتون استان باشد.

وی ضمن قدردانى از اقدامات صورت گرفته درگذشته، گفت: در تدوین برنامه اجرایی هیئت بدمینتون که برای اولین بار صورت پذیرفته از مشورت فدراسیون بدمینتون، صاحب‌نظران ادارات کل ورزش و جوانان ، آموزش‌وپرورش ، پیشکسوتان و هیئت‌رئیسه استفاده‌شده است.

گفتنی است در پایان این جلسه خانم دکتر شِکرى ( مدیر مشارکت‌های مردمى در حوزه علوم پزشکى ) به‌عنوان نائب رئیس، آقاى نادرى نیک‌خواه به‌عنوان خزانه‌دار و مسئول آمار، آقاى مختارى به‌عنوان مسئول روابط عمومى و اطلاع‌رسانی و تبلیغات و آقای قیاسی به‌عنوان اعضا هیئت‌رئیسه جدید معرفى شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز