رئیس هیئت کبدی استان همدان:

دوره های بازآموزی مربیگری کبدی در همدان برگزار می شود

۱۳۹۹/۰۳/۲۴ - ۱۲:۰۱:۳۱
کد خبر: ۱۰۱۴۷۰۰
دوره های بازآموزی مربیگری کبدی در همدان برگزار می شود
رئیس هیئت کبدی استان همدان، گفت:دوره های بازآموزی مربیگری کبدی در همدان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان؛سید مصطفی موسوی در این نشست با تاکید بر اهمیت توجه به کبدی بانوان گفت: دوره های مربیگری بانوان و کارگاه های بازآموزی مربیان برای تقویت حوزه مربیگری کبدی برگزار می شود.

وی مربیان را سرمایه اصلی هیئت برشمرد  و با اشاره به نقش آنها در جذب بازیکنان و علاقمندان به کبدی افزود: مربیان اصلی ترین نقش را در جذب و ماندگاری بازیکنان دارند به همین منظور لازم هست به صورت مرتب دانش خود را بروز رسانی کنند.

موسوی مطرح کرد: دوره های مربیگری برای تربیت تعداد بالای مربیان و افزایش کلاس های آموزشی برگزار میشود از مربیان  کبدی استان خواستار استعدادیابی و برگزاری مرتب کلاس های آموزشی شد.

وی افزود: آموزشگاهی شدن رشته کبدی را فرصتی برای استعدادیابی فعال دانست و  از مربیان خواست با مدارس تعامل داشته باشند و هیئت نیز هماهنگی های لازم را با مسئولین مربوطه انجام میدهد.

رئیس هیئت کبدی استان در ادامه برگزاری مسابقات شهرستانی و استانی را برای ایجاد انگیزه در میان بازیکنان بسیار مهم خواند و گفت: بزودی برنامه مسابقات استانی در رده های سنی مختلف به شهرستان ها ابلاغ خواهد شد.

موسوی میزبانی مسابقات بانوان در همدان را از دیگر برنامه های هئیت عنوان کرد و گفت: همدان ظرفیت میزبانی مسابقات ملی را دارد و به دنبال گرفتن میزبانی در رده ها و سطوح مختلف هستیم.

در ادامه جلسه هریک از مربیان نظرات خود را برای بهبود عملکرد کمیته مربیان بازگو کردند و مشکلات مربوط به فعالیت خود را بیان نمودند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز