فرمانده انتظامی نهاوند:

سارق خودرو های نیسان، در نهاوند دستگیر شد

۱۳۹۹/۰۳/۲۵ - ۰۸:۴۹:۰۹
کد خبر: ۱۰۱۵۰۹۱
سارق خودرو های نیسان، در نهاوند دستگیر شد
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از دستگیری سارق خودرو و کشف 3 فقره خودرو نیسان سرقتی توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، سرهنگ احمد ساکی درتشریح این خبر، گفت : درپی وقوع چند فقره سرقت خودرو نیسان درسطح شهرستان که سارق پس از سرقت لوازم و محتویات داخل آن، خودرو را درحاشیه شهر رها  می کرد، موضوع به صورت ویژه دردستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرارگرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی با پیگیری موضوع درنهایت موفق شدند فردی را که دریکی از پارکینگ های عمومی شهرستان با پایین کشیدن شیشه یک دستگاه خودرو نیسان و بازکردن درب آن، خودرو را روشن و قصد سرقت خودرو را داشت، حین سرقت، دستگیر و به یگان انتظامی دلالت دهند.

این مقام انتظامی افزود: متهم درپلیس آگاهی شهرستان اعتراف کرد که علاوه بر خودرو کشف شده، 3 دستگاه خودرو نیسان دیگر را درسطح شهر سرقت کرده که درادامه با هماهنگی مقام قضایی از منزل وی بازرسی وتعدادی لوازم و قطعات خودروهای مسروقه از جمله جک ، ضبط خودرو و....کشف شد.

سرهنگ ساکی گفت: درادامه با تلاش عوامل انتظامی، 2 دستگاه خودرو نیسان دیگرنیز کشف و تلاش جهت دستگیری مالخر وکشف خودرو نیسان دیگر با توجه به اینکه درحوزه قضایی این شهرستان نیست، از طریق هماهنگی با مقام قضائی واخذ نیابت ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند درپایان گفت: با حضور مالکان خودروها، پرونده تکمیل و دراختیار مقام قضائی قرارگرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز