روحانی نهاوندی سکان‌دار هیئت وزنه‌برداری استان همدان شد

۱۳۹۹/۰۳/۳۰ - ۱۳:۰۴:۵۱
کد خبر: ۱۰۱۷۲۴۲
روحانی نهاوندی سکان‌دار هیئت وزنه‌برداری استان همدان شد
حجت الاسلام علیرضا همیدوند، روحانی نهاوندی سکان‌دار هیئت وزنه‌برداری استان همدان شد

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، محسن جهانشیر در مجمع انتخاباتی هیئت وزنه برداری استان همدان که با حضور بیرالوند دبیر فدراسیون وزنه برداری جمهوری اسلامی برگزار شد ضمن تقدیر از زحمات و اقدامات صورت گرفته در هیئت استان در دوران تصدی جناب آقای زارعی، گفت: خوشبختانه در دوران حضور آقای زارعی اتفاقات خوبی در هیئت وزنه برداری استان همدان رخ داد است که موجب ارتقاء جایگاه ورزش وزنه برداری استان همدان شد.

وی در ادامه با اشاره به شهادت حضرت امام صادق(ع) رئیس مذهب تشیع، گفت: امید.اریم بتوانیم با بهره گیری از سیره اهل بیت(ع) همواره در امورات روزانه موفق باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه نتیجه انتخابات امروز باید زمینه همدلی و هم افزایی هرچه بهتر در هیئت وزنه استان را فراهم آورد، گفت: خوشبختاته امروز با اعتماد اعضای مجمع استارت خوبی برای آینده ای پر افتخار زده شد و خوشبختانه اولین رئیس هیئت روحانی در فدراسیون وزنه برداری و اداره کل ورزش و جوانان استان همدان انتخاب شدند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم در هیئت وزنه برداری استان همدان با الگو قرار دادن اخلاق و فرهنگ ایران اسلامی در سطح کشور الگویی مثال زدنی باشیم.

گفتنی است در این مجمع حجت الاسلام علیرضا همیدوند با اخذ ۱۳ رای از مجموع ۱۴ رای ماخوذه برای مدت ۴ سال به عنوان رئیس هیئت وزنه برداری استان همدان انتخاب شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز