فرماندار اسدآباد:

با جسارت کنندگان به عشایر برخورد قانونی می شود/اسکان ۲۰۰ خانوار عشایر در شهرستان اسدآباد

۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۸:۴۰:۲۱
کد خبر: ۱۰۱۷۸۱۶
با جسارت کنندگان به عشایر برخورد قانونی می شود/اسکان ۲۰۰ خانوار عشایر در شهرستان اسدآباد
فرماندار اسدآباد با تاکید بر اینکه با جسارت کنندگان به عشایر برخورد قانونی می شود، گفت: 200 خانوار در 4 سامانه عشایری شهرستان اسدآباد اسکان دارند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، مجید درویشی  در نشست با خانواده های  عشایر منطقه چمقلو با بیان اینکه آسایش و امنیت عشایر در شهرستان برای ما مهم بوده و کسانی که به عشایر جسارت کنند قطعا با آنان برخورد قانونی می شود، گفت: همانگونه که دیگران حق دارند ، عشایر نیز دارای حق هستند.

وی با اشاره به اینکه بر اساس مجوزهای صادره تنها 57 خانوار عشایر می‌توانند به همراه سه هزار و 772 رأس دام به مراتع شهرستان کوچ و وارد شوند، اظهار کرد: درحال حاضر 7 هزار راس دام با 200 خانوار عشایر در 4 سامانه عشایری شهرستان سکونت دارند که دراین راستا به جهت عدم درگیری عشایر و روستاییان از عشایر شهرستان درخواست داریم که نسبت به اصلاح پروانه دام و چرا  و مستندات خود اقدام کنند چرا که با این اقدام دیگر کسی نخواهد توانست ایرادی به این موضوع بگیرد.

فرماندار اسدآباد با تاکید بر اینکه تا جایی که می توانیم اسباب آرامش و امنیت عشایر را فراهم خواهیم کرد گفت:مزاحمت گرگها در برخی از سامانه های عشایری شهرستان به ما گزارش شده که از محیط زیست درخواست داریم هر چه سریعتر  نسبت به کوچ گرگها و  مرتفع شدن مشکل اقدام کند.

معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری، امام جمعه محترم شهرستان، اعضای شورای تامین ، مدیرامورعشایر استان همدان ، بخشداران ، معاون حفاظت محیط زیست استان و تعدادی از روسای دستگاه های اجرایی و کارشناسان مرتبط مهندس مجید درویشی را دراین بازدید میدانی همراهی نمودند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز