سرپرست تیم فوتبال شهرداری همدان:

ظرفیت فوتبال محلات بازوی توانمند تیم فوتبال شهرداری همدان است

۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۹:۰۱:۲۷
کد خبر: ۱۰۱۷۹۴۲
ظرفیت فوتبال محلات بازوی توانمند تیم فوتبال شهرداری همدان است
سرپرست تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: در این فصل به خوبی از ظرفیت فوتبال محلات به عنوان بازوی توانمند تیم فوتبال شهرداری همدان استفاده شده است.

مجتبی وثوقی در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به پتانسیل فوتبال محلات همدان اظهار داشت: فوتبال محلات به عنوان بازوی توانمند فوتبال شهر همدان بوده و در این فصل نیز تمام تلاش کادرفنی استفاده از ظرفیت فوتبال محلات در تیم بزرگسالان شهرداری همدان بود.

وی افزود: پیش از آغاز فصل دو دیدار تدارکاتی با منتخب فوتبال محلات همدان برگزار کردیم و 5 بازیکن را کادرفنی تیم فوتبال شهرداری همدان برای استفاده در تیم انتخاب کردند.

سرپرست تیم فوتبال شهرداری همدان با بیان اینکه سیاست باشگاه شهرداری همدان استفاده پتانسیل بومی استان همدان است، گفت: از 5 بازیکن انتخاب شده 3 بازیکن به اختیار خودشان از حضور در تیم انصراف دادند و قرارداد مالی در نظر گرفته شده را قبول نکردند و یک بازیکن دیگر نیز بعد از دو ماه تمرین دیگر در تمرینات ما حضور پیدا نکرد.

وثوقی خاطرنشان کرد: در نهایت صالح وفایی به عنوان بازیکن فوتبال محلات جذب تیم فوتبال شد که در طول فصل نیز از این بازیکن استفاده کردیم.

وی با بیان اینکه بیش از 80 درصد بازیکنان تیم فوتبال شهرداری بومی استان همدان هستند، بیان کرد: باشگاه شهرداری همدان همواره پرچمدار حمایت از بازیکنان بومی استان همدان بوده و تمام تلاش مدیران باشگاه و کادرفنی امسال استفاده از حداکثر بازیکنان بومی بوده است.

سرپرست تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد: فوتبال همدان از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و در صورت تمرکز بر روی استعدادیابی و آموزش آکادمی به طور قطع گزینه‌های بیشتری از بازیکنان سطح محلات در تیم فوتبال شهرداری همدان جذب خواهند شد.

وثوقی با اشاره به ادامه تمرینات تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: تمرینات تیم فوتبال شهرداری همدان بعد از آزمایشات کرونا از 20 خرداد ماه آغاز شده تا ادامه مسابقات را با قدرت بیشتر ادامه دهیم.

وی افزود: همچنان روی کاغذ برای صعود شانس داریم و یک قدم هم عقب‌نشینی نخواهیم کرد و تا پایان مسابقات با تمام توان خواهیم جنگید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز