استاندار همدان :

ظرفیت‌های استان همدان فرصتی برای سرمایه‌گذاری است

۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۴:۱۷:۲۱
کد خبر: ۱۰۱۸۲۲۰
ظرفیت‌های استان همدان فرصتی برای سرمایه‌گذاری است
استاندار همدان، گفت: ظرفیت‌های استان همدان فرصتی برای سرمایه‌گذاری است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان جلسه بررسی مشارکت بنیاد برکت در طرح‌های سرمایه‌گذاری و اشتغال زایی استان همدان با حضور استاندار همدان برگزار شد.

سید سعید شاهرخی در این نشست، اظهار کرد: بنیاد برکت به عنوان یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی تا کنون نقش مهمی در فقرزدایی و محرومیت‌زدایی در گوشه و کنار کشور ایفا کرده است.

وی با بیان اینکه استان همدان در بیشتر شاخص‌ها و حوزه‌های مختلف از میانگین کشوری نیز بالاتر است، گفت: از ظرفیت‌ها و توانایی بنیاد برکت در استان در زمینه‌های مختلف استفاده می‌شود.

استاندار همدان با اشاره به اینکه می‌توان با سرمایه‌گذاری در طرح‌ها و ظرفیت‌های در نظر گرفته شده، شغل‌های خرد و خانگی را نیز می‌توان پوشش داد، گفت: طرح‌هایی را که نیاز جدی استان باشند، با اهداف مشخص تدوین و آن‌ها را به بنیاد برکت معرفی می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه محصولات استراتژیک، طرح‌های کلان با اشتغال بالا در استان آماده واگذاری به بخش خصوصی است، خاطرنشان کرد: کمیته‌ای تشکیل شود و به مدت ۱۵ روز، پروژه‌ها و طرح‌های مهم و قابل واگذاری را به بنیاد برکت معرفی کند.

شاهرخی اظهار کرد:  بنیاد برکت می‌تواند با مطالعه بر روی منطقه اقتصادی جهان‌آباد طرح‌های پیشنهادی خود را برای سرمایه‌گذازی مطرح کند.

وی افزود: بنیاد برکت می‌تواند، در طرح‌های عام‌المنفعه، ساخت بیمارستان و مدرسه نیز سرمایه‌گذاری کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز