کارشناس فرهنگی نواحی ۱۲ گانه شهرداری همدان معرفی شدند

۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۲۰:۵۷:۲۹
کد خبر: ۱۰۱۸۳۶۶
کارشناس فرهنگی نواحی ۱۲ گانه شهرداری همدان معرفی شدند
صبح امروز در نشست رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان مدیران فرهنگسراهای سازمان که در نواحی ۱۲ گانه شهرداری همدان واقع هستند به عنوان کارشناسان فرهنگی نواحی معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا، در این نشست رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به دو اولویت مهم کاری کارشناسان فرهنگی نواحی اظهار کرد: اولویت اول در نواحی بحث شورای اجتماعی محلات است که باید با جدیت تمام پیگیری شود.

روح الله وجدی هویدا افزود: اولویت دوم و مهم ما بحث ورزش شهروندی بوده که نیازمند توجه کارشناسان فرهنگی اجتماعی و ورزشی نواحی است.

وی با بیان اینکه معرفی کارشناس فرهنگی نواحی برای نخستین بار در شهرداری همدان رقم می خورد.

وجدی هویدا خاطرنشان کرد: از همین رو باید این کار از ابتدا بسیار جدی گرفته شود و با خلاقیت کارشناسان فرهنگی و ارتباط مستمر با مدیر منطقه، ناحیه، دبیر شورای اجتماعی محلات و سازمان فرهنگی اجتماعی همراه باشد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به ارائه گزارش بیان کرد: با پایش مستمر و ارائه گزارش ماهیانه کارشناسان فرهنگی  ضعف های این طرح مشخص و در جهت بهبود اقداماتی صورت پذیرد.

وجدی هویدا با اشاره به پیگیری ورزش شهروندی در نواحی گفت: ورزش شهروندی به طور ساختارمند ابتدا در محلات، ناحیه و مناطق برگزار خواهد شد.

وی افزود: سپس تیم های منتخب در المپیاد ورزش شهروندی که توسط سازمان برگزار می شود حضور پیدا خواهند کرد.

وجدی هویدا خاطرنشان کرد: باید توجه بسیار ویژه به شورای اجتماعی محلات وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه تعامل باید در دستور کار کارشناسان فرهنگی قرار گیرد، گفت: کارشناسان فرهنگی نواحی باید مشارکت مردمی در برنامه‌ها را مدنظر قرار دهند

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان عنوان کرد: همچنین باید از ظرفیت سایر دستگاه ها نیز استفاده شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز