مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

ساماندهی موتورسیکلت‌های مسابقه‌ای ۲۵۰ سی‌سی در استان همدان آغاز شد

۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۰۸:۲۲:۰۰
کد خبر: ۱۰۱۸۳۸۶
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: ساماندهی موتورسیکلت‌های مسابقه‌ای 250 سی‌سی در استان همدان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، محسن جهانشیر پیش از ظهر دوشنبه در جلسه ساماندهی موتورسیکلت‌های بالای ۲۵۰ سی‌سی هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری استان همدان که با حضور جهانیان رئیس این هیئت، نمایندگان دستگاه‌های امنیتی و انتظامی برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه دستگاه‌های ذی‌صلاح در راستای اجرای این مهم اقدامات لازم را انجام و دستورالعمل اجرایی آن نیز ابلاغ‌شده است.

وی بابیان اینکه جلسه فوق در راستای همکاری هرچه بیشتر برای تسریع درروند اجرای کدگذاری موتورسیکلت‌های بالای 250 سی‌سی ورزشکاران، است گفت: در حال حاضر امکان تردد موتورسیکلت با حجم موتور بیشتر از ۲۵۰ سی‌سی با توجه به محدودیت‌های موجود در شهرها وجود ندارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با تأکید بر اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان همدان و هیئت موتورسواری تابع قوانین و ضوابط اجرایی کشور است، گفت: درواقع بخشی از این موتورسیکلت‌ها در استان فاقد سند مالکیت هستند که با توجه به اینکه قانون‌گذار برای به رسمیت شناخته شدن آن برای بهره‌برداری در مسابقات اشاره‌کرده است می‌توانیم با بهره‌گیری از توان دستگاه محترم قضایی این مهم را هویت ببخشیم.

وی بابیان اینکه در خصوص تردد این نوع موتورسیکلت از درب منزل تا پیست نیز باید برابر دستورالعمل‌های شورای امنیت ملی و شورای تأمین استان عمل شود، گفت:وظیفه همه حفظ سلامت جامعه با بکار گیری از اهرم‌های قانونی است.

جهانشیر تصریح کرد: ورزشکاران درخواست خود جهت کدگذاری موتورسیکلت‌های دارای سند مالکیت رسمی را به اداره کل ورزش و جوانان تحویل دهند تا اقدامات لازم با هماهنگی هیئت، دستگاه‌های امنیتی و انتظامی و استانداری انجام شود.

وی افزود: مباحث مطرح‌شده برای بهتر برگزار شدن برنامه‌ها با سلامت و نشاط هرچه بیشتر و بهتر در جامعه است.

در ادامه نیز اصغر جهانیان رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان همدان تصریح کرد: هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی همواره تابع قوانین بوده و خواهد بود.

وی افزود: امروز ساماندهی موتورسیکلت‌های با حجم موتور بیش از 250 سی‌سی برای حضور در مسابقات و همچنین قهرمان‌پروری در استان ضروری است چراکه اغلب مسابقات با موتورسیکلت‌های 250 سی‌سی و یا بالاتر برگزار می‌شود.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان همدان بابیان اینکه آماده همکاری همه‌جانبه برای هویت بخشی به موتورسیکلت‌های مسابقات با دستگاهی ذی‌ربط هستیم، گفت: هیئت اتومبیل‌رانی استان همدان در حال حاضر آمادگی حضور در برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی استان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز