نماینده مردم نهاوند مجلس شورای اسلامی:

نهاوند مهیا سرمایه گذاری شرکت شستا است/لزوم پرداختن به حوزه کشاورزی و دامپروری نهاوند

۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۲:۴۳:۵۸
کد خبر: ۱۰۱۹۷۱۲
نهاوند مهیا سرمایه گذاری شرکت شستا است/لزوم پرداختن به حوزه کشاورزی و دامپروری نهاوند
نماینده مردم نهاوند مجلس شورای اسلامی بر لزوم لزوم پرداختن به حوزه کشاورزی و دامپروری نهاوند تاکید کرد، گفت: نهاوند مهیا سرمایه گذاری شرکت شستا است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، علیرضا شهبازی ظهر چهارشنبه در آیین کلنگ زنی شروع عملیات احداث پروژه فراوری دولومیت نهاوند که با حضور استاندار همدان، فرماندار نهاوند و مدیرعامل شرکت شستا برگزار شد، اظهار کرد: ورود شستا به بورس یکی از افتخارات شرکت شستا بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب بود.

وی با بیان اینکه حضور مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری شستا در نهاوند بنا بر دوستی و دعوت صورت گرفته از ایشان بود، گفت: ما مردم نهاوند انتظار دریافت چندین هدیه سرمایه گذاری از ایشان را داریم چراکه ظرفیت های آن وجود دارد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس یازدهم، اظهار کرد: امروز چغندر تولیدی شهرستان نهاوند نیاز کارخانه جات کشور را تامین میکنند و این درحالیست که کشاورزان ما در فصل برداشت متحمل مشکلات فراوانی همچون حمل و نقل، کاهش عیار چغندر، عدم پرداخت به موقع مطالبات آنها می شود.

وی گفت: در گذشته توسط همکاران ما کارخانه ای شروع شده ولی تا بحال جز کلنگ زنی کاری نشده لذا از شما تقاضا داریم در این حوزه یاری گرما باشند و باعث خوشحالی مردم شریف نهاوند شوند.

شهبازی در پایان خبر داد: خوشبختانه با رایزنی های صورت گرفته با توجه به اینکه شرکت شستا زمینه سرمایه گذاری و ایجاد 3 گاوداری 6 هزار راسی در استان همدان را برنامه ریزی کرده است که یک گاوداری 6هزار راسی در شهرستان نهاوند ایجاد می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز