اتاق مشترک شبکه گردشگری زاگرس نشینان ایجاد می‌شود

۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۷:۲۱:۵۹
کد خبر: ۱۰۲۰۲۸۲
اتاق مشترک شبکه گردشگری زاگرس نشینان ایجاد می‌شود
وجدی هویدا خاطرنشان کرد: اتاق مشترکی با محوریت بخش خصوصی برای توسعه رونق گردشگری منطقه زاگرس نشینان ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، صبح امروز پنجشنبه نشست مشترک گردشگری زاگرس نشینان با حضور رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان، مدیر گردشگری شهرداری کرمانشاه، مسئول فرهنگی هنری شهرداری سنندج، دبیر کمیسیون سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر همدان، نماینده شرکت علیصدر، مدیرعامل تله کابین گنجنامه و مشاور اجرایی مالک دهکده گنجنامه برگزار شد. 

روح الله وجدی هویدا رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان در این نشست با اشاره به لزوم رونق گردشگری اظهار داشت: با توجه به تاکیدات کمیسیون سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر و شهردار همدان در  راستای توسعه و رونق گردشگری سیاست نشست با مدیران گردشگری کلان شهرها پیگیری شد.

وی افزود: در شهرهای هدف نظیر تهران و بم جلسات و پیگیری‌های خوبی انجام شد و تفاهمات خوبی نیز برای ارتباطات بیشتر و استفاده از ظرفیت ها بسته شد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به ظرفیت گردشگری ساکنان زاگرس گفت: در حال حاضر تفاهم نامه هایی با شهرهای سنندج و کرمانشاه  با محوریت شهرداری ها برای استفاده بهتر از ظرفیت های این استان ها و رونق گردشگری بسته خواهد شد.

وجدی هویدا خاطرنشان کرد: همچنین اتاق مشترکی با محوریت بخش خصوصی برای توسعه رونق گردشگری منطقه زاگرس نشینان ایجاد می‌شود. 

وی با بیان اینکه هر چه سریع‌تر باید این طرح‌ها به سرانجام برسد، بیان کرد: کرونا نباید باعث شود تا تمام برنامه‌های ما تعطیل شود و باید این طرح‌ها به سرانجام برسد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان عنوان کرد: در حال حاضر طرح‌ها با محدودیت اجرا شود تا درصورت نابودی کامل کرونا بتوانیم به خوبی با ظرفیت کامل طرح‌های گردشگری را برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه توسعه گردشگری نیازمند همکاری منطقه ای است، تأکید کرد: برای توسعه گردشگری باید از همه ظرفیت‌ها استفاده شود در همدان حوزه میراث فرهنگی و گردشگری ارتباط خوبی با ما دارد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان عنوان کرد: به زودی استان های دیگر نظیر لرستان، قزوین و زنجان نیز در طرح گردشگری زاگرس نشینان اضافه خواهند شد.

وی با اشاره به جذب گردشگری از پایتخت گفت: ما تفاهم نامه ای با برج میلاد تهران امضا کرده‌ایم تا یک طبقه در اختیار ما قرار گیرد تا از این ظرفیت برای جذب گردشگر استفاده کنیم.

وجدی هویدا خاطرنشان کرد: باید از تمام ظرفیت‌ها برای رونق گردشگری  استفاده شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز