دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند خبر داد:

برخورد با کاروان های نامتعارف عروسی در شهرستان نهاوند

۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۴:۳۰:۰۴
کد خبر: ۱۰۲۰۹۴۳
برخورد با کاروان های نامتعارف عروسی در شهرستان نهاوند
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند از برخورد با کاروان های نامتعارف عروسی در این شهرستان خبر داد.

عباس آزادبخت در گفتگو با خبرنگار برنا از همدان، اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و اعلام وضعیت هشدار در شهرستان و جلوگیری از هرگونه تجمع ، برخی افراد در مراسم های جشن و عروسی ارزش‌های اسلامی را رعایت نکرده و با راه انداختن کاروان‌های عروسی ، تجمع و ایجاد سر و صدا واستفاده از ارگ و آلات موسیقی تا پاسی از شب در معابر وخیابان‌های شهر باعث سلب آسایش و آرامش عمومی و ناراحتی دیگران می‌شوند.

وی در ادامه بیان کرد: در پی گزارش و نارضایتی مردم نسبت به این موضوع و به دلیل تهدید بهداشت عمومی جامعه ، با دستور قضایی از طریق پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان در دو مراسم عروسی که از ارگ استفاده شد و با ایجاد سر وصدا باعث سلب آسایش عمومی گردید ، برخورد قانونی انجام گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند تاکید کرد: در صورت مشاهده هرگونه اخلال در نظم عمومی حین برخورد قانونی با مرتکبین تمامی وسایل توسط ضابطین توقیف و جمع آوری خواهد شد.

آزادبخت تصریح کرد: ارتکاب اعمال و رفتارهای غیر قانونی و غیر اخلاقی و ارتکاب هر نوع فعل حرام در انظار عمومی به لحاظ جریحه دار کردن عفت عمومی جرم محسوب شده و با مرتکبان مطابق قانون برخورد خواهد شد ، شهروندان نیز در صورت مشاهد تخلف موارد را به مراجع انتظامی و پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.

نظر شما