فرماندار نهاوند:

رانندگان تاکسی موظف به استفاده ماسک هستند/رعایت پروتکل های بهداشتی در ناوگان حمل و نقل عمومی نهاوند رضایت بخش نیست

۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۱:۰۵:۵۲
کد خبر: ۱۰۲۱۰۹۶
رانندگان تاکسی موظف به استفاده ماسک هستند/رعایت پروتکل های بهداشتی در ناوگان حمل و نقل عمومی نهاوند رضایت بخش نیست
فرماندار نهاوند با بیان اینکه رانندگان تاکسی موظف به استفاده ماسک هستند، گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی در ناوگان حمل و نقل عمومی نهاوند رضایت بخش نیست.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، مراد ناصری عصر شنبه در ستاد پیشگیری، کنترل و مقابله با کرونا در نهاوند با بیان اینکه خط قرمز سلامت مردم است، گفت: مدیران باید پای کار بیایند و مردم باید آثار کارهای انجام شده ستاد کرونا را ببینند.

وی با بیان اینکه در بحران باید باهم بودن را تجربه کنیم، گفت: بحران جای عقده‌گشایی و سهم‌خواهی نیست و اصحاب رسانه که سرمایه شهرستان نهاوند محسوب می‌شوند باید در شرایط بحران کمک کرده و واقعیت‌ها را بیان کنند.

ناصری تاکید کرد: مسئولان شبکه بهداشت و درمان، اجساد فوتی‌ها را چه مبتلا به کرونا بوده و چه نبوده را تا زمانی که افراد نزدیک به آنها تعهدات لازم را نداده‌اند تحویل ندهند و آمبولانس به هیچ‌وجه درب منازل اعزام نشود.

فرماندار نهاوند با بیان اینکه اصحاب رسانه اگر در راستای آگاهی‌رسانی به مردم میدان‌دار شوند به بهترین شکل می‌توانیم بحران کرونا را مدیریت کنیم، گفت: فرهنگ‌سازی توسط اصحاب رسانه با آگاهی‌رسانی و اطلاع‌رسانی به طور درست انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: مدیران تالارها باید ماسک و دستکش درب ورودی توزیع کرده و با یک سوم ظرفیت واقعی خود شروع به کار کنند.

ناصری با بیان اینکه فرماندار در کنار مردم نهاوند است و به هیچ‌وجه وارد حاشیه نخواهد شد، گفت: روحانیون هم در شهر و هم در روستا با جدیت به موضوع ورود کرده و مردم را آگاه کنند کمااینکه مساجد حق برگزاری هیچ‌گونه مراسم ترحیم را ندارند.

وی همچنین با اشاره به اینکه از اوضاع حمل و نقل همگانی گله‌مندیم چراکه رانندگان موظفند ماسک استفاده کنند، گفت: صنعت و معدن شهرستان نهاوند بیش از پیش باید پای‌کار باشد و جدیت بیشتری به خرج دهد تا اوضاع بازار کنترل شود.

وی با تاکید بر اینکه تمامی خانه‌های بهداشت با جدیت در روستاها بر کار دهیارها نظارت کنند، گفت: افراد مشکوک به کرونا باید به نقاهتگاه‌ها بروند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز