دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند عنوان کرد:

جریمه و توقیف ناوگان حمل و نقل عمومی نهاوند در صورت عدم رعایت ضوابط بهداشتی

۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۲:۱۳:۰۸
کد خبر: ۱۰۲۱۱۲۶
جریمه و توقیف ناوگان حمل و نقل عمومی نهاوند در صورت عدم رعایت ضوابط بهداشتی
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند، گفت: رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی نهاوند در صورت عدم رعایت ضوابط بهداشتی در مرحله نخست جریمه سپس خودرو ایشان توقیف می شود.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، عباس آزادبخت عصر شنبه در جلسه ستاد کرونا شهرستان نهاوند، اظهار کرد: رعات پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در ادارات الزامیست.

وی گفت: به دنبال تعطیلی کسب و کار مردم نیستیم، هدف از بازگشایی تالارها این است که مراسم‌ها را از منازل خارج کنیم تا با الزام رعایت موارد بهداشتی بتوانیم نظارت لازم را دلشته باشیم.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند، تصریح کرد: در صورت عدم رعایت موارد متعهد شده توسط مدیران تالارهای پذیرایی با جدیت برخورد ودر صورت نیاز تالار متخلف پلمپ خواهد شد.

وی گفت: در مراسم‌های ترحیم علی‌رغم ورود خوب رسانه‌ها مبنی بر عدم اطلاع‌رسانی مجالس ، نیاز است با جدیت بیشتری خانواده متوفی را نسبت به خطر شیوع کرونا آگاه  کرد.

آزادبخت در خصوص سهل انگاری راننگان تاکسی نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی، گفت: بعد از تذکر و اخطار شفاهی به رانندگان حمل و نقل همگانی که موارد بهداشتی را رعایت نکرده و ماسک نمی زنند ، از طریق پلیس راهور جریمه و در صورت تکرار مجدد وسیله نقلیه توقیف و به پارکینگ منتقل شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز