مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان خبر داد:

اختصاص ۶۰ میلیارد تومان به پروژه چهار خطی نهاوند-فیرزوان

۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۰:۴۹:۰۷
کد خبر: ۱۰۲۱۸۴۰
اختصاص ۶۰ میلیارد تومان به پروژه چهار خطی نهاوند-فیرزوان
مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان اختصاص 60 میلیارد تومان به پروژه چهار خطی نهاوند-فیرزوان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان به همراه نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای از پروژه های راه سازی محور نهاوند- فیروزان و نهاوند – بروجرد بازدید کردند.

داریوش حسینی در این بازادید، اظهار کرد:  پروژه نهاوند-فیروزان به طول ۶ کیلومتر و اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان از از پل حاج علیمراد تا روستای کهریز صلاح الدین در حال انجام است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان گفت: در این بازدید مقرر شد توسط نماینده مردم نهاوند در مجلس ۶۰ میلیارد تومان برای کل محور تخصیص گرفته شود تا بدینوسیله ۲۵ کیلومتر حوزه این شهرستان پوشش داده شود .

وی در بازدید از چهار خطه نمودن محور نهاوند- بروجرد بیان کرد: این پروژه از نهاوند تا سه‌ راهی بروجرد به طول ۳۰ کیلومتر است که از این مقدار ۲۰ کیلومتر در حوزه استحفاظی استان همدان قرار دارد و از مجموع این ۲۰ کیلومتر ۱۷ کیلومتر ۴ خطه  شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان، اظهار کرد: ۳ کیلومتر از این مسیر به همراه تعریض یک دهانه پل با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان در حال انجام است که امید است با تخصیص اعتبار مورد نیاز برای هفته دولت به بهره برداری برسد.

گفتنی است در ادامه مدیر کل راه و شهرسازی استان به همراه معاون مهندسی و ساخت و سرپرست راه و شهرسازی شهرستان ملایر از فاز دوم پروژه چهارخطه سامان – بروجرد به طول تقریبی ۸ کیلومتر بازدید به عمل آورد.

لازم به ذکر است در محور سامن- بروجرد ساب بیس مسیر و ۵.۵ کیلومتر هم اساس لایه اول انجام شده است.

نظر شما