رئیس هیئت ورزش های جانبازان ومعلولین استان همدان:

هیئت ورزش های جانبازان و معلولین در ۳ شهرستان استان همدان راه اندازی می شود

۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۰:۵۸:۵۴
کد خبر: ۱۰۲۱۸۵۷
هیئت ورزش های جانبازان و معلولین در ۳ شهرستان استان همدان راه اندازی می شود
رئیس هیئت ورزش های جانبازان ومعلولین استان همدان، گفت: هیئت ورزش های جانبازان و معلولین در 3 شهرستان استان همدان راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، پروین قربانیان پیش از ظهر دوشنبه در جلسه هیئت رئیسه این هیئت ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد سراسر نور حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) که در آستانه آن هستیم، گفت: با هدف توانمند سازی جانبازان و معلولین از طریق ورزش، ترویج فرهنگ حضور و حمایت از سلامتی، نشاط و افتخار افرینی این عزیزان با اداره کل ورزش وجوانان هماهنگی هایی صورت گرفته تا ترتیبی برای حمایت هرچه بیشتر سایر دستگاه های اجرایی استان با هیئت جانبازان و معلولین اتخاذ شود.

وی افزود: با توجه به اهمیت ورزش برای جامعه هدف جانباز و معلول در استان طی پیگیری های صورت گرفته و بررسی ظرفیت های موجود هیئت ورزشی بهار، تویسرکان و کبودرآهنگ نیز راه اندازی می شود.

رئیس هیئت ورزش های جانبازان ومعلولین استان همدان، گفت: برای راه اندازی هیئت های شهرستانی از پتانسیل های بهزیستی در مراکز استان وشهرستاها استفاده شده چراکه با دغدغه و نیازمندی های این عزیزان مستقیما در ارتباط هستند و توانایی پاسخگویی مثبت به ایشان را دارند.

وی با اشاره به ثبت نام مربیان، داوران و وزشکاران این هیئت در سامانه ورزشی مبین، گفت: در صورت بهبود شرایط کرونایی در استان همدان 30 عنوان برنامه فرهنگی ورزشی برای رشته های ورزشی فعال در هیئت جانبازان و معلولین استان همدان تهیه و تدوین شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز