فرماندار نهاوند خبر داد:

تداوم عملیات اجرایی دو پروژه عمرانی روستایی با اعتبار ۱.۵ میلیارد تومان در نهاوند

۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۳:۱۷:۰۴
کد خبر: ۱۰۲۱۹۵۵
تداوم عملیات اجرایی دو پروژه عمرانی روستایی با اعتبار ۱.۵ میلیارد تومان در نهاوند
فرماندار نهاوند از تداوم عملیات اجرایی دو پروژه عمرانی روستایی با اعتبار 1.5 میلیارد تومان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، مراد ناصری ظهر دوشنبه در بازدید از پروژه های عمرانی روستایی با حضور در جمع اهالی روستاهای میلاب و گردچم از توابع بخش مرکزی نهاوند، اظهار کرد: نظارت بر اجرای امورات در شهرستان یکی از مهم ترین برنامه هاست که همه مدیران دستگاه های اجرایی باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند.

وی با بیان اینکه پیگیری مستمر و همچنین بازدید میدانی در حوزه عمرانی میتواند موجب پیشرفت فیزیکی پروژه ها شود، گفت: سال گذشته به همراه مسئولین دستگاه های اجرایی شهرستان از بیش از 180 روستای شهرستان نهاوند بازدید و مشکلات ایشان بررشی شد.

فرماندار نهاوند ادامه داد: بخشی از این مشکلات با بهره گیری از توان درون شهرستان مرتفع می شد اما بخش دیگر نیازمند تامین اعتبار مورد نیاز از استان بود که خوشبختانه با نگاه ویژه استاندار همدان به شهرستان این مهم نیز مرتفع شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر دو پروژه آسفالت روستای میلاب واحداث کانال سنگی روستای گردچم از توابع بخش مرکزی با اعتبار 1.5 میلیارد تومان در حال انجام است، گفت: نوجه به مناطق روستایی با هدف افزایش بهره وری و همچنین افزایش تولیدات یکی از مهم ترین سیاست های کشور است که در استان همدان و شهرستان نهاوند این مهم نیز در حال پیگیری و عملیاتی شدن بیش از پیش است.

ناصری با اشاره به وضعیت ویروس کرونا در شهرستان نهاوند، افزود: با توجه به شرایط سخت کرونا در شهرستان رعایت پروتکل های بهداشتی و عدم شرکت در مراسم های جشن و عزا توسط مردم شهرستان به ویژه در روستاها تاکید می‌شود.

گفتنی است در حاشیه این برنامه که با حضور جمعی از مئیران دستگاه های اجرایی شهرستان و اهالی روستاهای یاد شده برگزار شد فرماندار نهاوند از وضعیت بهداشتی نانوایی ها و رعایت پروتکل های بهداشتی بازدید کردند.

 

نظر شما