شامگاه سه شنبه؛

دفتر خبرگزاری برنا همدان معطر به عطر پرچم متبرک امام رضا(ع) شد

۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۰۸:۰۱:۵۰
کد خبر: ۱۰۲۲۸۷۲
دفتر خبرگزاری برنا همدان معطر به عطر پرچم متبرک امام رضا(ع) شد
شامگاه سه شنبه دفتر خبرگزاری برنا همدان معطر به عطر پرچم متبرک امام رضا(ع) شد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، جمعی از خدام رضوی به همراه مدیرعامل خانه مطبوعات استان همدان و تنی چند از اصحاب رسانه شامگاه سه شنبه با حضور در دفتر خبرگزاری برنا فضای خبرگزاری را به معطر و متبرک به عطر پرچم مبارک صحن و سرای حضرت رئوف امام علی بن موسی الرضا(ع) کردند.

در این برنامه که به همت کاروان سایه خورشید برگزار شد مدیرکل، معاونت فرهنگی و جوانان، مسئول روابط عمومی و رئیس خبرگزاری برنا استان همدان نیز حضور داشتند.

حمدالله چاروسایی در این جلسه با بیان اینکه امروز رسالت اصلی ما به عنوان اصحاب رسانه تبیین ارزش های دینی و سیره اهل بیت(ع) است، گفت: قرار گرفتن زیر سایه خورشید برای ما و مردم استان همدان افتخار است.

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان و رئیس خبرگزاری برنا در همدان، تصریح کرد: خبرگزاری برنا همواره در تلاش است تا سیره امامان گرانقدر، معصومین(ع) و همچنین سیره و راه روش شهدای گرانقدر جمهوری اسلامی ایران که برگرفته از مکتب ناب اسلام محمدی است را برای جوانان تبیین کند.

در ادامه نیز حمید خاکی زاده یکی از خدام حامل پرچم مبارک امام رضا(ع)، اظهار کرد: وقتی فیلمی از آستان قدس پخش می‌شود همگی دوست داریم در حرم باشیم که متأسفانه با توجه به شرایط کرونایی امکان‌پذیر نیست اما احادیثی از امام رضا(ع) در دست است که می‌فرمایند «هر کسی در هر جای دنیا که باشد ما را می‌بیند و پیش ماست. 

وی ادامه داد: هیچ ‌چیز بالاتر از این نیست که هر لحظه با نام، پرچم و لباس خادمی به فکر خادمان ائمه بزرگوار باشیم و باید همیشه این جمع را حفظ کنیم و برای کسانی که در بستر بیماری هستند، دعای کنیم.

وی با بیان اینکه باید برای اکیپ پزشکی کشور دعای مخصوصی داشته باشیم، گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری جنگ دوم از جنگ اول سخت‌تر است و این روزها خداوند همه ما را با یک ویروس میکروبی آزمایش می‌کند و امیدواریم جامعه پزشکی سلامت باشند هر چند متأسفانه هر روز تعدادی از این عزیزان را از دست می‌دهیم.

خاکی زاده تصریح کرد: در روزهایی سخت کرونا اصحاب رسانه گروهی دیگر از عزیزانی هستند که با انجام رسالت خبری خود مردم و جامعه را از حسایت این موضوع، آ[رین اخبار و اقدامات و غیره با خبر می کنند لذا بر خود لازم دانستیم با حضور در جمع این عزیزان عرض خدا قوت و عاقبت بخیری برای ایشان داشته باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز