فرماندار کبودرآهنگ خبر داد:

اختصاص ۲۴ میلیارد تومان اعتبار عمرانی برای شهرستان کبودراهنگ

۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۱۱:۴۹:۲۲
کد خبر: ۱۰۲۳۵۴۲
اختصاص ۲۴ میلیارد تومان اعتبار عمرانی برای شهرستان کبودراهنگ
فرماندار کبودرآهنگ اختصاص 24 میلیارد تومان اعتبار عمرانی برای برای شهرستان در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان حجت الله مهدوی در کمیته برنامه ریزی شهرستان کبودراهنگ با اشاره به اختصاص 24 میلیارد تومان اعتبار عمرانی ویژ] پروژه های این شهرستان، گفت: مجموع اعتبارات امسال شهرستان کبودراهنگ 24 میلیارد 456 میلیون و 517 هزار تومان است که برای 132 پروژه نیمه تمام هزینه می‌شود.

وی با بیان این مطلب در جلسه کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان اظهار داشت: این مبلغ شامل اعتبارات استانی 8 میلیارد و 353 میلیون و 718 هزار تومان، اعتبارات متوازن 7 میلیارد و 409 میلیون و 600 هزار تومان اعتبارات 3 درصد نفت و گاز 8 میلیارد و 393 میلیون و 193 هزار تومان است.

فرماندار کبودرآهنگ، افزود: اعتبارات مالی گذشته شهرستان کبودراهنگ حدود 46 میلیارد تومان برای 232 پروژه بود که میزان اختصاص یافته و جذب شده کمتر از آنی بود که به ادارات ابلاغ شده بود امیدواریم که مسئولان ادارات امسال تلاش بیشتری برای جذب اعتبار داشته باشند.

وی ضمن گله مندی از برخی مدیران استانی که به جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان کبودراهنگ دعوت شده بودند و حضور نداشتند افزود: حضور مدیران کل استانی در شهرستان‌ها می‌تواند بسیار مثمرثمر باشد.

مهدوی تصریح کرد: چرا که آنها می تواند از نزدیک مسائل و مشکلات شهرستان را مشاهده کنند و در تخصیص اعتبارات همه جوانب را بهتر در نظر بگیرند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: متأسفانه در شهرستان کبودراهنگ پروژه های نیمه تمامی داریم که بیش از 10 سال است به دلایل مختلف که مهمترین آن عدم تخصیص اعتبار بوده نیمه کاره مانده از جمله مجتمع ورزشی بانوان با چهاربانده کردن جاده خلعت آباد که اعتبار بیش از  40 میلیارد تومان برای انجام این پروژه نیاز است و چندین پروژه دیگر که برای اجرایی شدن آنها اعتبارات کلانی نیاز است که امیدواریم مسئولان کشوری و استانی ما را در این زمینه یاری کنند.

فرماندار کبودرآهنگ در پایان به بیماری کرونا نیز اشاره کرد و افزود: با هماهنگی استان قرار است ماسک زدن در ادارات و مجامعی که به صورت تجمعی هستند اجباری شود و از مردم فهیم شهرستان نیز تقاضا داریم که به هیچ عنوان مراسمات عروس و عزا و... برگزار نکنند چون وضعیت کشور، استان و شهرستان مناسب نیست و هرگونه تجمع و رعایت کردن فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی موجب شیوع بیشتر این ویروس منحوس خواهد شد.

نظر شما