رئیس هیئت کبدی استان همدان:

آینده ای روشن در انتظار ورزشکاران کبدی کبودرآهنگ / آغاز آموزش ورزش کبدی بانوان

۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۰:۰۱:۵۱
کد خبر: ۱۰۲۳۹۷۲
آینده  ای روشن در انتظار ورزشکاران کبدی کبودرآهنگ / آغاز آموزش ورزش کبدی بانوان
سید مصطفی موسوی گفت: کبدی کاران شهرستان کبودراهنگ افتخار ورزش استان و کشور هستند و بارها با حداقل امکانات برای کشور افتخار آفرینی کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان ؛سید مصطفی موسوی با اشاره به تعداد بالای ملی پوشان این شهرستان گفت: روند خوبی را در رشد کبدی در شهرستان شاهد بودیم و لازم هست این روند با کار بیشتر و فعالیت هدفمند ادامه یابد.

وی در ادامه با تاکید بر توسعه این رشته ورزشی در کل شهرستان گفت انتظار می رود ورزش کبدی در تمام شهرستان معرفی شود و استعدادهای برتر شناسایی شوند.

موسوی از آغاز آموزش کبدی بانوان در کبودراهنگ ابراز امیدواری کرد و گفت: انتظار داریم در دوره جدید مدیریت کبدی شاهد فعالیت بیشتر بانوان و حضور مقتدرانه ایشان در مسابقات مختلف باشیم.

رئیس هیئت کبدی استان در ادامه به اهمیت معرفی ظرفیت های کبدی در میان مردم و مسئولین پرداخت و گفت در سال های گذشته تبلیغات خوبی از کبدی صورت نگرفته و یکی از دلایل عدم جذب اسپانسر در این رشته ورزشی نیز میتواند همین موضوع باشد.

موسوی با تاکید بر لزوم همگانی کردن ورزش کبدی در استان افزود در دوره جدید مدیریت کبدی برنامه های هیئت در دو بخش همگانی و قهرمانی برنامه ریزی شده است و بعد همگانی هیئت پشتوانه خوبی برای قهرمان پروری است

 وی با مهم خواندن استعدادیابی در مدارس و دانش آموزان ادامه داد تیم پایه کبدی پشتوانه تیم بزرگسالان است و اگر به استعدادیابی نونهالان و نوجوانان ‌کبدی توجه نداشته باشیم محکوم به تضعیف هستیم لذا همکاری با مدارس و دانشگاه ها امری لازم و مورد تاکید است.

موسوی مربیان و داوران را سرمایه های هیئت دانست و با اشاره به لزوم توسعه کمی و کیفی این بخش اضافه کرد برای تقویت مربیگری و داوری کارگاه های بازآموزی برگزار میشود و برگزاری کلاس های مربیگری و داوری نیز در دستور کار هیئت قرار دارد

وی با اشاره به ضرورت حفظ آمادگی ملی پوشان و بازیکنان گفت شرایط ناپایدار جامعه ورزشی با توجه به شیوع ویروس کرونا همچنان ادامه دارد و از ورزشکاران میخواهیم تا زمان بازگشایی سالن های ورزشی به صورت انفرادی تمرینات امادگی جسمانی و بدنسازی خودشان را ادامه دهند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کبودراهنگ نیز در این جلسه ضمن خیر مقدم به رئیس هیئت کبدی استان و تیم همراه گفت کبدی شهرستان افتخارات زیادی را برای کشور به ارمغان آورده و در حد توان از  کبدی شهرستان حمایت میکنیم.

فرهاد شکری با اشاره به ظرفیت های کبدی شهرستان گفت امیدواریم توجه بیشتری از سوی مسئولین به این رشته پرافتخار ورزشی شود

وی در پاسخ به سوال ورزشکاران درباره ادامه تمرینات گفت: بازگشایی سالن ها با نظر ستاد کرونا است و به محض صدور مجوز سالن های ورزشی با رعایت پروتکل های بهداشتی بازگشایی خواهند شد.

در پایان از زحمات آقای ناصر قیطاسی رئیس پیشین هیئت کبدی شهرستان تقدیر و آقای امین شیخی زاده به عنوان رئیس جدید هیئت کبدی شهرستان کبودراهنگ معرفی شد.

نظر شما