کارشناس مسائل سیاسی مطرح کرد:

ملت ایران شعار حقوق بشر آمریکایی‌ها را باور ندارد

۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۰۸:۴۰:۴۳
کد خبر: ۱۰۲۴۵۸۹
ملت ایران شعار حقوق بشر آمریکایی‌ها را باور ندارد
کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه ملت ایران شعار حقوق بشر آمریکایی‌ها را باور ندارد، گفت: ماهیت آمریکا در نظر مردم همان زانوی پلیس آمریکا بر روی گلوی سیاه پوست در کشور خودشان است.

محمود قاسمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری برنا از همدان اظهار کرد: قانون حقوق بشر در جامعه جهانی رعایت نمی‌شود و اگر با دقت بیشتر به اتفاقات روز دنیا نگاه کنیم در تمام مراحل قوانینی برخلاف حقوق بشر اعمال می‌شود.

وی افزود: بر اثبات این قضیه شاهدهای زنده عینی در جهان وجود دارد همانند جنگ یمن که در این جنگ قوانین حقوق بشر همچون کشتن زنان و دختران، تبدیل عروسی به عزا، گرفتن حق زندگی از مردم به مدت پنج سال نشان‌دهنده نقض قانون حقوق بشر است.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به جنایت‌های 66 سال دولت آمریکا در حق ملت ایران عنوان کرد: وقتی پرونده 66ساله این جنایتکار و شیطان بزرگ را در حق ملت ایران برگ می‌زنیم جز منفعت‌طلبی و سیاهی نمی‌بینیم.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها به طور مشخص از کودتای سال 1332 به مدت 25 سال در ایران حکومت کردند به طوری که شخص اول مملکت ایران بدون اجازه و مشورت سفیر آمریکا کاری انجام نمی‌داد.

قاسمی با اشاره به دزدی‌ها و جنایت دولت آمریکا در این 25 سال بیان کرد: در این 25 سال بسیاری از آثار گران‌بهای باستانی از مملکت خارج شد که تاکنون به ایران برگردانده نشده است و طبق گفته‌های خودشان این آثار و اشیا به قدری ارزشمند و گران قیمت بود که تاکنون نتوانستند قیمت روی آن بگذراند.

وی ادامه داد: تشکیل ساواک، به تاراج بردن منابع نفتی ما، مبارزه و وحشی‌گری آمریکایی‌ها با افرادی که مخالف حضور آنها در ایران بودند از دیگر جنایت دولت آمریکا در حق ایرانیان است.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به جنگ هشت ساله علیه ایران گفت: یکی دیگر از جنایت آمریکاها، اسرائیل و انگلیس که با همکاری هم علیه ملت ایران جنگ هشت ساله‌ای بود که 160 افسر آمریکایی اتاق‌های فکر ارتش صدام بودند.

وی با بیان اینکه بمباران شمیایی یکی از ارکان قانون ضد حقوق بشر است، گفت: این در حالی است که 253 بار کشور ایران را بمباران شمیایی کردند وهم اکنون 5 هزار جانباز شیمیایی در ایران وجود دارد.

قاسمی با اشاره به اینکه ترور و تروریست در کشورآمریکا ممنوع است، افزود: یکی دیگر از کارهای ضد قانون حقوق بشر که دولت آمریکا در حق ملت ایران کرد ترور یک هزار و 700 نفر و به شهادت رساندن آنها بود.

 وی افزود: متاسفانه سازمان منافقین توانست 12 هزار نفر را ترور و به شهادت برساند که سازمان مورد حمایت دولت آمریکا است که این مسئله نیز از مصادیق نقض قانون حقوق بشر است.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی جنایت دولت آمریکا در حق ملت ایران ادامه داشته به طوری که با وجود این 41 سالی که از انقلاب ما گذشته است باز هم شاهد این بی‌اخلاقی‌ها و جنایات هستیم.

وی افزود: آمریکا بعد از پیروزی انقلاب با تحریم‌های ظالمانه، تهاجم فرهنگی، کم رنگ کردن حجاب و عادی کردن بسیاری از ناهنجاری‌ها به جنایت خود ادامه می‌دهد.

قاسمی با بیان اینکه ملت ایران شعار حقوق بشر آمریکایی‌ها را باور ندارد، گفت: ماهیت  آمریکا در نظر مردم همان زانوی پلیس آمریکا بر روی گلوی سیاه پوست در کشور خودشان است.

وی با اشاره به قاچاق سالایانه 12میلیون انسان عنوان کرد:50 درصد قاچاق انسان‌ها زنان هستند که برای منافع جنسی قاچاق می‌شوند و وقتی پرونده شوم قاچاق‌ها را بررسی می‌کنیم به کشورهای حمایت‌گر آمریکایی، اسرائیلی و انگلیسی می‌رسیم که باز هم برخلاف قانون حقوق بشر عمل می‌کنند.

نظر شما