فرمانده انتظامی استان همدان خبر داد:

شناسایی و دستگیری باند کلاهبرداران فروش خودرو به ارزش ۱۵ میلیارد ریال در همدان

۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۰:۱۹:۳۹
کد خبر: ۱۰۲۵۸۰۳
فرمانده انتظامی استان همدان از شناسایی و دستگیری باند کلاهبرداران فروش خودرو به ارزش 15 میلیارد ریال در همدان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ازهمدان، سردار کامرانی صالح، در تشریح این خبر گفت: در پی ارجاع تعدادی پرونده کلاهبرداری به پلیس آگاهی همدان مبنی بر این که فردی 36 ساله فعال در بازار صنعتی همدان با همدستی چند نفر با تبلیغ فروش خودرو پایین تر از قیمت دولتی، فرم هایی تهیه و خود را به عنوان نماینده شرکت های فروش خودرو معرفی و از بازار پر التهاب خودرو سوء استفاده و مبلغ هنگفتی از مالباختگان دریافت کرده و متعهد شدند ظرف مدت 45 روز خودرو ها را تحویل ثبت نام کنندگان دهند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات ماموران مشخص شد، 15 نفر مالباخته مجموعا مبلغ تقریبی 15 میلیارد ریال به متهم پرداخت و نامبرده با تغییر مکان و خاموش کردن تلفن همراه متواری شده است.

سردار کامرانی صالح ادامه داد: با دعوت از کلیه مالباختگان و تحقیقات در کلیه محل های تردد و سکونت متهم و با تعامل و استعلام های به عمل آمده، محل اختفای وی شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی همدان منتقل شد.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: این فرد در تحقیقات فنی به انجام کلاهبرداری با همدستی 2 نفر دیگر اعتراف کرد که با هماهنگی قضائی همدستان وی نیز دستگیر و با قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی استان در پایان گفت: هموطنان عزیز باید قبل از انجام هر نوع معامله ای از معتبر بودن شرکت اطمینان حاصل نمایند و به طمع سود بیشتر وارد معامله نشوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز