محمدی رئیس هیات ورزش های بیماران خاص استان همدان شد

۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۱:۴۵:۵۹
کد خبر: ۱۰۲۶۸۷۸
محمدی رئیس هیات ورزش های بیماران خاص استان همدان شد
در مجمع انتخاباتی ریاست هیات ورزش های بیماران خاص وپیوند اعضا استان همدان؛ افشین محمدی با یازده رای ماخوذه برای چهار سال به عنوان رئیس این هیئت انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان؛ ظهر امروز مجمع انتخاباتی ریاست هیات ورزش بیماران خاص وپیوند اعضا با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان و سایر اعضا برگزار شد.

در این مجمع افشین محمدی با کسب یازده رای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رئیس هئیت ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضای استان همدان معرفی شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در این مجمع گفت: با توجه به شرایط خاصی که در آن قرار داریم و وظیفه که تک تک اعضا در شرایط عادی وخاص دارنند جا دارد از عزم واراده ی اعضای مجمع بیماران خاص وپیوند اعضا برای بهبود شرایط تشکر و قدرانی کنم.

جهانشیر ضمن تبریک به رئیس جدید این هیات عنوان کرد: امیدوارم که آقای محمدی همانند گذشته که سابقه ی بسیار درخشان در حوزه های مختلف داشتند در هیات ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضا هم بتواند با عزم واراده خود روز های بهتری را برای بیماران خاص رقم بزنند.

وی با اشاره به اهمییت ورزش بیماران خاص وپیوند اعضا مطرح کرد: برنامه های مختلفی که در این رشته با حضور مقامات و مسولین استانی شکل می گیرد نشان دهنده اهمیت این رشته می باشد.

جهانشیر مطرح کرد: همکاری و همراهی مسولین مربوطه در بحث ورزش بیماران خاص باعث شده است که اداره کل ورزش و جوانان برای بهبود شرایط در این حوزه های قدم های خوبی بردارد.

مدیر کل ورزش و جوانان با اشاره به اینکه ملاک ما در این رشته قهرمانی نمی باشد مطرح کرد: در این حوزه و رشته های مرتبط انتظار قهرمان شدن نداریم ولی وقتی فردی با توجه به شرایط خاصی که دارد در این رشته قهرمان می شود ارزش آن چند برابر خواهد داشت.

وی افزود:سال گذشته اتفاقات خوبی در این رشته افتاد و پرچم جمهوری اسلامی ایران توسط ورزشکاران استان به اهتراز  در آمد که باعث خوشحالی و مباهات است.

جهانشیر ادامه داد: امیدوارم درادامه بتوانیم با عزم و اراده باعث ارتقا بهبود شرایط در این هیات شویم.

افشین محمدی رئیس جدید هیات بیماران خاص وپیوند اعضا در این جلسه مطرح کرد: تعداد بیماران خاص درطی سال گذشته بیشتر شده است که از مهم ترین دلایل آن عدم تحرک و ورزش نکردن می باشد.

وی افزود: با تشویق بیماران خاص به ورزش کردن باعث می شویم  این عزیزان کمتر دارو مصرف کنند و زودتر بهبودی خود را به دست بیاورند.

رئیس هیات بیماران خاص و پیوند اعضا گفت: اگر وزرات بهداشت و درمان به جای تعهد بیشتر دارویی تفاهم نامه با وزرات ورزش انعقاد کند هم تعداد بیماران کم می شود هم مصرف دارو ها توسط این بیماران کمتر خواهد شد.

محمدی گفت: امیدوارم با حمایت مدیرکل ورزش و جوانان و سایر اعضا بتوانیم روزهای بهتری را برای ورزش بیماران خاص رقم بزنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز