رئیس اداره ورزش و جوانان همدان خبر داد:

آغاز فعالیت ۲۶ هیئت ورزشی در شهرستان همدان

۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۱:۵۷:۳۶
کد خبر: ۱۰۲۸۰۷۴
آغاز فعالیت ۲۶ هیئت ورزشی در شهرستان همدان
رئیس اداره ورزش و جوانان همدان از آغاز فعالیت 26 هیئت ورزشی در شهرستان همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان علی رشیدی در ششمین جلسه هم‌اندیشی باهدف رفع موانع پیش روی ورزش و جوانان همدان که با حضور رئیس دفترنمانیده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد با اشاره به ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های موجود در شهرستان همدان و همچنین همراهی و تعامل مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان برای پیشبرد اهداف تدوین‌شده وزارت ورزش و جوانان، گفت: اداره ورزش و جوانان شهرستان همدان در حال حاضر با 26 هیئت ورزشی در حال فعالیت است.

وی با تأکید بر لزوم اخذ شناسه و همچنین تشکیل چارت تشکیلاتی هر هیئت در اسرع وقت، گفت: امیدواریم در آینده نزدیک بتوانیم با همراهی و همدلی مسئولین شهرستان سایر هیئت‌های ورزشی استان را در همدان فعال نمایم.

رئیس اداره ورزش و جوانان همدان، گفت: برگزاری نشست‌های تخصصی و تدوین برنامه‌های سالانه ازجمله اولویت‌های ورزش و جوانان شهرستان همدان است که دراین‌بین استمداد و یاری همه هیئت‌های ورزشی استان همدان را می‌طلبیم.

وی تصریح کرد: امیدواریم با همراهی و همدلی مسئولین استان و همچنین پیگیری‌های نماینده محترم مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در آینده نه‌چندان دور شاهد جذب اعتبارات جهت ارتقاء جایگاه ورزش همدان باشیم.

رشیدی در پایان از پیگیری جهت تأمین اعتبار ساخت سه سالن تخصصی مجموعه ورزشی شهید شمسی‌پور خبر داد و گفت: امیدواریم با ساخت این مجموعه ورزش و جوانان شهرستان همدان شاهد تحولاتی بیش‌ازپیش باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز