آغاز عملیات اجرایی زمین چمن مصنوعی شهر شیرین سو

۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۷:۰۹:۴۹
کد خبر: ۱۰۲۸۳۳۲
آغاز عملیات اجرایی زمین چمن مصنوعی شهر شیرین سو
شهردار شیرین سو از آغاز عملیات اجرایی پروژه زمین چمن مصنوعی شهر شیرین‌سو خبر داد.

سید مصطفی موسوی پیش از ظهر امروز  در حاشیه بازدید از روند اجرایی پروژه در جمع خبرنگاران گفت یکی از مطالبات جوانان و نوجوانان شهر ایجاد و راه اندازی زمین چمن برای استفاده شهروندان بود که پس از بررسی کارشناسی ابعاد مختلف طرح و طی مراحل قانونی آن و انتخاب پیمانکار ذیصلاح امروز عملیات اجرایی آن آغاز شد.

موسوی در ادامه با اشاره به نقش ورزش در کاهش آسیب های اجتماعی و سلامت جامعه بیان داشت یکی از اهداف و رویکردهای این شهرداری، توسعه زیرساخت های ورزشی شهر و همگانی کردن ورزش است که با بهره‌برداری از این زمین می توان ضمن توجه به سلامت جامعه و افزایش نشاط اجتماعی، سرانه ورزشی را نیز ارتقا داد.

وی ضمن برشمردن وظایف شهرداری در حوزه مدیریت شهری بیان کرد: تامین آسایش و رفاه شهروندان از اهداف شهرداری هاست و امروزه نگاهی که مردم به خدمات شهرداری دارند بسیار وسیع تر است چرا که رفاه و آسایش خود را تنها در انجام امور خدمات شهری  نمی‌دانند و لازم است شهرداری ها در کنار انجام سایر تکالیف خود به توسعه ورزش شهروندی نیز بیندیشند.

به گفته موسوی هزینه کرد در بخش فرهنگی و ورزشی نوعی سرمایه‌گذاری ایمنی برای جامعه عاری از مشکلات اجتماعی است و متاسفانه زیرساخت‌های غنی سازی اوقات فراغت بسیار ضعیف است و ما باید به دنبال ارتقای سرانه های رفاهی، ورزشی و فرهنگی در شهر باشیم.

شهردار شیرین‌سو با اشاره به شروع فصل تابستان و لزوم غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان بیان داشت همه دستگاه‌های متولی در راستای غنی سازی اوقات فراغت جوانان باید تمام اهتمام خود را به کار گیرند چرا که این مهم نقش بسیاری در آسیب زدایی و داشتن جامعه سالم دارد لذا شهرداری با توجه به امکانات موجود خود در جهت غنی سازی اوقات فراغت با برنامه ریزی های فرهنگی گام برداشته که در این بین مشارکت مردم و تشکل های اجتماعی بسیار مهم است.

موسوی با تاکید بر حق اجتماعی شهروندان در داشتن زندگی سالم و بانشاط گفت: ورزش همگانی موثر ترین حقوق اجتماعی شهروندان در زندگی بانشاط است و یکی از دستگاه‌هایی که می‌تواند در نشاط و شادی های مردم نقش مهمی ایفا کند شهرداری است.

وی در ادامه بیان داشت ورزش علاوه بر موثر بودن در سلامت فرد موجب آرامش روح نیز می گردد و انسان را در تصمیم‌گیری‌ها و انجام کارهای سخت جسمی و روحی کمک می‌کند جامعه‌ای که ورزش نقش اساسی و راهبردی در آن دارد سالم و با نشاط است و در نتیجه از بسیاری از ناهنجاری ها در امان می باشد.

شهردار شیرین سو با اشاره به تصمیمات شورای مشورتی شهرداری و درخواست اعضای منتخب شورای کودکان و نوجوانان شهر شیرین‌سو مبنی بر داشتن یک زمین فوتبال مناسب اظهار داشت از زمان تشکیل شورای کودکان در شهر چند نوبت با اعضای منتخب جلسه برگزار شده که در تمامی جلسات یکی از درخواست‌های کودکان و نوجوانان، داشتن زمین چمن مناسب بوده است.

وی در ادامه بیان داشت: پس از انجام مراحل کارشناسی طرح و بررسی نیاز شهروندان به زیرساخت های ورزشی، عملیات اجرایی زمین چمن مصنوعی شهر شیرین سو از منابع استانی و داخلی شروع شده است و تمام سعی و تلاش مجموعه شهرداری این است که این پروژه در کمترین زمان ممکن به بهره برداری برسد.

سید مصطفی موسوی با اشاره به ظرفیت های بالقوه در شهر شیرین سو بیان داشت شیرین سو یکی از مناطق مستعد در شهرستان و استان می باشد که با فراهم شدن شرایط مناسب می تواند موجبات رشد و شکوفایی استعدادهای موجود درشهر گردد لذا این شهرداری در سال جهش تولید تمام خود را به کار گرفته تا با اجرای پروژه های متناسب، موجبات رشد و شکوفایی استعدادهای کودکان، نوجوانان و جوانان را فراهم آورد.

وی در پایان ضمن تقدیر از همکاری شهروندان در پروژه های عمرانی سطح شهر بیان داشت با توجه به تعداد بالای پروژه های عمرانی در دست انجام از شهروندان عزیز درخواست دارم که خادمین خود در شهرداری را همچون گذشته در انجام خدمات هرچه بهتر به شهروندان یاری نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز