فرمانده سپاه ناحیه نهاوند تاکید کرد:

ضرورت جلوگیری از برگزاری جشن های عروسی و مراسم ختم در شهرستان نهاوند

۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۸:۱۷:۵۱
کد خبر: ۱۰۲۸۳۴۳
ضرورت جلوگیری از برگزاری جشن های عروسی و مراسم ختم در شهرستان نهاوند
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند بر ضرورت جلوگیری از برگزاری جشن های عروسی و مراسم ختم در شهرستان نهاوند تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان سرهنگ علی مختاری عصر یکشنبه در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا که با حضور بخشداران، دهیاران و مسولین  مراکز بهداشت روستاهای شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر ۵۰۰تخت قرنطینه برای وضعیت زرد و قرمز در شهرستان نهاوند در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه متاسفانه شهرستان نهاوند به واسطه همسایه بودن با دو استان کرمانشاه و لرستان که دارای وضعیت قرمز بودند به وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا رسید، گفت: دیگر علت افزایش آمار ابتلا در شهرستان و رسیدن به شرایط قرمز برگزاری مجالس عروسی، ختم و دورهمی های خانوادگی است که خوشبختانه در حال کنترل است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به اینکه آمار مبتلایان نسبت به گذشته افزایش قابل توجهی داشته و مسولیت کادر درمانی و بهداشتی شهرستان را ۵ برابر کرده است، گفت: بخشداران باید با بهره گیری از توان دهیاران در سطح روستاها از برگزاری جشن های عروسی و مراسم های ختم جلوگیری کنند.

وی تصریح کرد: ظرفیت پایگاه های مقاومت بسیج شهری و روستایی، خانه های بهداشت، روحانیون باید در کنار دهیاران شرایط را در کنترل خود بگیرند تا شاهد افزایش مبتلایان و مرگ و میر در این حوزه نباشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز