مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان تاکید کرد:

ضرورت بکارگیری تمامی ظرفیت ها برای توسعه ورزش کونگ‌فو در استان همدان

۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۴:۰۳:۲۹
کد خبر: ۱۰۲۸۷۲۵
ضرورت بکارگیری تمامی ظرفیت ها برای توسعه ورزش کونگ‌فو در استان همدان
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بر ضرورت بکارگیری تمامی ظرفیت ها برای توسعه ورزش کونگ‌فو در این استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، محسن جهانشیر پیش از ظهر دوشنبه در جمع رئیس و اعضاء هیئت کونگ‌فو استان همدان با تأکید بر اینکه هیئت کونگ‌فو از هیئت‌های خوب و فعال استان همدان محسوب می‌شود، گفت: عزم و همدلی موجود در هیئت یک نقطه بسیار مثبت و امیدبخش در فعالیت‌های شماست چراکه باکار جمعی و گروهی می‌توان شاهد موفقیت و توسعه بیش‌ازپیش ورزش کونگ‌فو در استان همدان باشیم.

وی بابیان اینکه حضور نماینده شما در فدراسیون کونگ‌فو پتانسیل مثبتی برای ورزش استان همدان است، گفت: امیدواریم این ظرفیت‌ها برای پیشبرد اهداف ترسیم‌شده وزارت ورزش و جوانان در استان همدان بیش‌ازپیش پیاده‌سازی شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به اینکه بحث تعیین حدود خانه کونگ‌فو یکی از مسائل بسیار مهم است که تا حصول نتیجه پیگیری خواهیم کرد، گفت: امروز کشور در یک جنگ اقتصادی داخلی و خارجی قرار دارد و از طرفی ویروس مرگبار کرونا موجب شده تا در برخی زمینه‌ها به آنچه فکر می‌کنیم نتوانیم دست پیدا کنیم اما بااین‌وجود دست از تلاش برای رسیدن به اهداف خود بر نخواهیم داشت.

وی نصب دوربین‌های پایش تصویری را یکی از موارد بسیار مهم و موردنیاز برای خانه کونگ‌فو همدان در راستای حفاظت و حراست از اموال بیت‌المال عنوان کرد و گفت: این مهم طی سال به نتیجه و اجرایی خواهد شد.

جهانشیر با اشاره به موارد دیگری همچون نصب تابلو مسیریابی و نام خانه کونگ‌فو و همچنین دفت هیئت، گفت: در حال حاضر برای دفتر هیئت یک عدد کانکس و همچنین ملزومات اداری موجود در انبار اداره کل به هیئت اختصاص داده خواهد شد امیدواریم در آینده با بهبود اوضاع موجود بتوانیم قدم‌های مثبت بیشتری برداریم.

وی از اختصاص 1 یا 2 تاتامی به هیئت کونگ‌فو طی روزهای آینده خبر داد و گفت: مبلغی جهت خرید بخش اندکی از لوازم موردنیاز ورزشی به‌حساب هیئت واریزشده که امیدواریم بتوانیم در آینده کمک‌های بیشتری اختصاص دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: سالن تفریجان یکی از هیئت کونگ‌فو استان همدان می‌شود لذا به همین جهت طی هفته آینده بازدیدی از زیرساخت‌های آن انجام خواهیم داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز