فرماندار ویژه ملایر:

دو هزار و ۱۳۶ ملایری در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده اند

۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۹:۱۱:۴۵
کد خبر: ۱۰۳۰۰۰۱
دو هزار و ۱۳۶ ملایری در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده اند
فرماندار ویژه ملایر، گفت: دو هزار و ۱۳۶ ملایری در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده اند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان جلسه‌ هماهنگی طرح اقدام ملّی مسکن در فرماندار ویژه شهرستان ملایر و با حضور مدیرکل نظارت فنی سازمان اوقاف کشور، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان همدان و جمعی از مسئولین شهرستان برگزار شد.

در این جلسه قدرت الله ولدی ضمن تقدیر از سازمان اوقاف و امور خیر کشور و استان همدان در جهت نگاه ویژه ایشان برای توسعه شهرستان ملایر، اظهار کرد: 63 درصد اراضی شهرستان ملایر وقفی می باشد لذا برای اجرا هرچه بهتر طرح اقدام ملی مسکن نیازمند یاری سازمان اوقاف و امور خیریه هستیم که خوشبختانه در این رابطه تصمیمات خوبی در جلسه‌ی شورای مسکن استان برای شهرستان ملایر اتخاذ شده است.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌های لازم جهت تولید مسکن ملی در شهرستان ملایر موجود می‌باشد و اوقاف می‌تواند با مشارکت بخش خصوصی اقدامات مناسبی در این زمینه ارائه نماید، تصریح کرد: در شهرستان ملایر دو هزار و ۱۳۶ نفر در مسکن ملی در سه مرحله ثبت نام کرده‌اند.

فرماندار ملایر، گفت: شهرداری ملایر متعهد شده است پروانه ساخت این مساکن را با پنجاه درصد تخفیف صادر کرده و مابقی هزینه ریالی نیز به صورت اقساط اخذ گردد، همچنین مقرر شده است ۵۰ درصد از عوارض کارهای نظام مهندسی نیز تخفیف داده شود.

وی خاطرنشان کرد: به توجه به اینکه شرایط شهرستان ملایر برای ساخت و تولید مسکن ملی نسبت به دیگر شهرهای استان آماده تر می‌باشد امید داریم تا پایان سال به پیشرفت مناسبی در این زمینه برسیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز