مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان خبر داد:

آغاز بکار شورای راهبردی فرهنگی ورزشی بانوان استان همدان

۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۲۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۳۱۲۱۹
آغاز بکار شورای راهبردی فرهنگی ورزشی بانوان استان همدان
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از آغاز بکار شورای راهبردی فرهنگی ورزشی بانوان استان همدان در این اداره کل خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، محسن جهانشیر پیش از ظهر یکشنبه در جمع اعضای شورای راهبردی فرهنگی ورزشی استان همدان، اظهار کرد: یکی از اقدامات بسیار خوبی که از ابتدای سال جاری در دستور کار معاونت فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان قرار گرفته است شناسایی فعالان فرهنگی حاضر در هیئت های ورزشی، سمن ها و غیره است.
وی با بیان اینکه کمیته های تخصصی ذیل این شورا با حضور فعالان فرهنگی در حوزه های کودکان، جوانان، نوجوانان تشکیل خواهد شد، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی آنچه را در گام دوم انقلاب برای ما به عنوان نقشه راه ترسیم کرده اند توجه به ظرفیت های بالقوه جوانان در بخش های مختلف است ما نیز به تبعیت از ایشان و برای تداوم برنامه ها و اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی هرآنچه در توان داشته باشیم بکار خواهیم گرفت.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه جوانان امروز ما فرندان افرادی هستند که در گام نخست انقلاب در صحنه های مختلف کشور نقش آفرین بوده اند، گفت: امروز نیز جوانان ما هر کجا که احساس نیاز شود با روحیه ایثار و از خود گذشتگی پا به میدان می گذارند و دین خود را ادا می کنند همچنان که در دفاع از حریم اهل بیت این مهم را مشاهده شد.
وی با تاکید بر نقش اثرگذار بانوان در جامعه، گفت: بیش از نیمی از جمعیت کشور را بانوان تشکیل میدهند و اگر خوشبینانه تر به این موضوع نگاه کنیم خواهیم دید که نیم دیگر جامعه نیز متاثر از ایشان هستند لذا ما باید با برنامه های فرهنگی در ورزش بتوانیم الگوی زن ایران اسلامی را با بهره گیری از آموزه های دین مبین اسلام و سیره های اهل بیت(ع) پیاده سازی کنیم.
جهانشیر گفت: برای نتیجه گیری هرچه بهتر باید بتوانیم برنامه های تدوینی را در قالب زمان بندی های کوتاه مدت، میان مدت و دراز مدت هدف گذاری کنیم.
وی تصریح کرد: برای غنی شدن این برنامه باید هم افزایی هرچه بیشتر و بهتر میان متولیان فرهنگی، روحانیون، ائمه جمعه و جماعات و غیره برقرار شد تا ضمن پرهیز از مواطی کاری بتوانیم به خلا موجود در جامعه را پاسخ دهیم.

نظر شما