استاندار همدان:

رسانه ها امید آفرین باشند/ انعکاس اخبار در کنار انتقاد سازنده راهگشا است

۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۰۷:۲۳:۳۷
کد خبر: ۱۰۳۱۷۳۶
رسانه ها امید آفرین باشند/ انعکاس اخبار در کنار انتقاد سازنده راهگشا است
استاندار همدان با بیان اینکه رسانه ها امید آفرین باشند، گفت: انعکاس اخبار در کنار انتقاد سازنده راهگشا است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سید سعید شاهرخی در دیدار با هیات مدیره خانه  مطبوعات استان بر تعامل و ارتباط بیشتر مدیران استان با رسانه ها تاکید کرد و گفت: از همکاری و تعامل خوب رسانه های استان با کمیته اطلاع رسانی ستاد کرونا تشکر می کنم. 

وی با بیان اینکه ارتباط و تعامل با رسانه ها در اولویت برنامه های مدیران استان باشد، گفت: انعکاس گسترده اخبار کرونا در فضای مجازی باعث آگاهی مردم و اجرای پروتکل ها شده است.

استاندار همدان با اشاره به اینکه رسانه‌ها در توفیقات و اقدامات صورت گرفته در استان، سهم بزرگ و اساسی دارند، گفت: ارتباط و تعامل با رسانه ها بر اساس  محتوای سند اطلاع‌رسانی استان انجام شود. 

وی تعامل با رسانه‌ها و گسترش ارتباط با آنها را از اولویت های اساسی برای مدیران دانست و گفت: دشمنان به دنبال ناامید کردن مردم هستند و رسانه‌ها به خوبی می‌توانند اقدامات صورت گرفته را اطلاع رسانی کنند. 

شاهرخی، گفت: رسانه ها با انعکاس اخبار اقدامات و عملکرد نظام و دولت در جامعه امید آفرین باشند و نقد دلسوزانه هم داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه رسانه ها منصفانه هم انتقادها و هم موفقیت ها را به مردم اطلاع رسانی کنند، گفت: در توافق با شستا، هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در استان انجام می‌شود. 

استاندار همدان ایجاد چند گاوداری ۶هزار راسی را یک تحول بزرگ در اشتغال‌زایی و توسعه استان همدان عنوان کرد و ادامه داد: کلیه آگهی‌های م الف از طریق اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی و مسیر قانونی انجام شود. 

وی با اشاره به اینکه کلیه دستگاه‌ها موظف هستند تا قوانین مربوط به آگاهی‌ها را انجام دهند، تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی موظف هستند  مطالبات و بدهی‌های رسانه‌ها را در اسرع وقت پرداخت کنند. 

در این جلسه مهرداد حمزه مدیرعامل خانه مطبوعات استان گزارشی از برنامه های هفته خبرنگار در استان همدان ارائه داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز