فرماندار همدان خبر داد :

توزیع ۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای ۲۵۶ طرح عمرانی شهرستان همدان

۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۲۰:۵۸:۳۱
کد خبر: ۱۰۳۲۲۵۸
توزیع ۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای ۲۵۶ طرح عمرانی شهرستان همدان
فرماندار همدان از توزیع 60 میلیارد تومان اعتبار برای 256 طرح عمرانی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حسین افشاری عصر دوشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی شهرستان همدان که با حضور نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: 142 میلیارد و یکصد میلیون تومان اعتبار برای 268 طرح در اعتبارات سال جاری برای تکمیل و اجرای طرحها و پروژه های سطح شهرستان از 5 محل پیش بینی و ابلاغ شده است.

وی افزود : از این میزان  59 میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبارات ابلاغ شده از منابع استانی است که شامل 27 میلیارد و 283 میلیون تومان اعتبار تملک دارییها،1.5 میلیارد تومان از محل سه درصد نفت و گاز و 30 میلیارد و 414 میلیون تومان اعتبار متوازن می باشد.

فرماندار همدان با بیان اینکه الزامات قانونی بودجه در توزیع اعتبارات مد نظر قرار گرفته است تصریح کرد : رویکرد ما در توزیع اعتبارات اولویت دادن به طرحهای مردم محور بوده است که از پیشرفت فیزیکی بیشتری برخوردار بوده تا سریعتر به بهره برداری برسد.

وی افزود : از محل منابع مالیات بر ارزش افزوده نیز حدود 13 میلیارد تومان اعتبار ابلاغ شده که 12 میلیارد و 908 میلیون تومان مربوط به ورزشهای همگانی و یک میلیارد و 76 میلیون تومان مربوط به ورزش دانش آموزی است.

افشاری گفت: در جابجایی اعتبارات بین فصول تعیین شده محدودیت قانونی داریم و مدیران باید پیگیر تخصیص اعتبارات و اجرای سریعتر پروژهای مربوطه باشند.

وی با اشاره به این که میزان تحقق تعهد اشتغال در شهرستان همدان طی سه ماهه سال جاری 113 درصد بوده است، عنوان کرد: میزان تعهد اشتغال شهرستان در سال جاری یک هزار و 574 مورد پیش بینی شده است که در سه ماهه نخست امسال برای یک هزار و 772 نفر اشتغال ایجاد شده است.

فرماندار همدان با بیان اینکه از این تعداد یک هزار و 350 نفر بیمه شده اجباری جدید هستند افزود : در این راستا دستگاههای اجرایی زمینه اشتغالزایی را برای ورود و فعالیت بخش خصوصی فراهم نموده اند و در شهرستان همدان ایجاد مشاغل پایدار را هدفگذاری کردیم.

وی افزود : 43 هزار دانشجو در مراکز آموزش عالی مرکز استان تحصیل می کنند که در کنار هیاتهای علمی و اساتید دانشگاه یک ظرفیت قابل توجه در همدان است.

نظر شما