مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان:

گسترش مشارکت خرد مردمی درامر مدرسه سازی مهم ترین استراتژی طرح آجر به آجر

۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۰:۱۲:۴۰
کد خبر: ۱۰۳۲۳۷۵
گسترش مشارکت خرد مردمی درامر مدرسه سازی مهم ترین استراتژی طرح آجر به آجر
مدیر کل نوسازی مدارس استان همدان، با اشاره به طرح آجار به آجار گفت: گسترش مشارکت خرد مردمی درامر مدرسه سازی درواقع مهم ترین استراتژی این طرح است که در قدم اول درنظر دارد فرهنگ مدرسه‌سازی را در میان اقشار مختلف جامعه نهادینه نماید.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان محمد حسین مرادی درجلسه ای باحضور مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی همدان طرح تحولی مشارکتهای مردمی در امر مدرسه سازی موسوم به #آجر به آجر مورد بررسی و راههای مشارکت صنایع تولیدی استان جهت مشارکت در امر مقدس مدرسه سازی مورد بررسی قرار گرفت.

محمدحسین مرادی با اشاره به طرح تحولی "آجر به آجر" گفت: گسترش مشارکت خرد مردمی درامر مدرسه سازی درواقع مهم ترین استراتژی این طرح است که در قدم اول درنظر دارد فرهنگ مدرسه‌سازی را در میان اقشار مختلف جامعه نهادینه نماید .

وی افزود : جلب مشارکت بانک ها، شرکت ها وصنایع تولیدی, سازمان های خصوصی و دولتی و ایجاد شبکه ای از داوطلبان مدرسه ساز از دیگر اهداف این طرح است که باید با جدیت دنبال شود.

مرادی در تشریح بخش‌های دیگر این طرح گفت: نگاه اداره‌کل نوسازی مدارس استان به حوزه خیرین، نگاهی راهبردی است و باید تمام تلاش خود را برای حفظ و توسعه این ظرفیت مردمی ارزشمند به عمل آوریم که برگزاری جشنواره های خیرین مدرسه ساز و گردهمایی ها و استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی و رسانه‌ای استان می تواند یکی از راه های حفظ این سرمایه عظیم مردمی باشد.

در ادامه محمد رضا بادامی مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان همدان ضمن تشکر و تقدیر از زحمات مجموعه نوسازی مدارس در رفع مشکلات دانش آموزان در حوزه سخت افزاری , از مدرسه بعنوان فصل مشترک و خاطره انگیز تمامی مردم یاد برد و گفت :ما هرچه داریم از مدرسه است و یک نوع نگاه نوستالژیک توام با احساس وظیفه و تعهد نسبت به مدرسه در مردم وجود دارد که از همین احساس و تعلق خاطر میتوان در جهت مشارکت آحاد مردم در رفع مشکلات فضاهای آموزشی استفاده کرد.

بادامی در ادامه آمادگی شرکت شهرکهای صنعتی استان همدان را بجهت برگزاری جلسات جمعی یا موردی با صاحبان صنایع تولیدی استان اعلام نمود و مقرر گردید در اسرع وقت تفاهمنامه ای بهمین منظور تدوین و اقدامات عملی در جهت مشارکت صنایع تولیدی برای امر مقدس مدرسه سازی را داشته باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز