ستاری تاکید کرد:

ضرورت نهادینه کردن فرهنگ اقتصاد دانش بنیان در کشور

۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۰۹:۲۷:۵۱
کد خبر: ۱۰۳۴۶۵۰
ضرورت نهادینه کردن فرهنگ اقتصاد دانش بنیان در کشور
ستاری بر ضرورت نهادینه کردن فرهنگ اقتصاد دانش بنیان در کشور تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سورنا ستاری صبح یکشنبه، با حضور در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان با اشاره به نقش خطیر پایگاه نوژه همدان در جنگ تحمیلی گفت: پایگاه نوژه می تواند یکی از محورهای اصلی فعالیت های  فرهنگی همدان باشد که شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده است.

وی گفت: اقتصاد دانش بنیان یک نرم افزار است و بر روی سخت‌افزار جای می‌گیرد و امروز دنیا به سمت فن آوری و محصولات دانش بنیان حرکت می کند.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با بیان اینکه باید بتوانیم فرهنگ اقتصاد دانش بنیان را در کشور بخصوص در بین جوانان همدان نهادینه کنیم، گفت: نفت خسارات بسیاری به کارآفرینی و خلاقیت جوانان ایران وارد کرد. 

وی با اشاره به اینکهتوجه اقتصاد دانش بنیان به ذهن جوانان به عنوان یک سرمایه است، نه جیب آن‌ها؛ گفت: جامعه‌ای دانش بنیان است که افراد را به خاطر خود فرد، توانایی‌ها و خلاقیت‌های آن‌ها بخواهد. 

ستاری با تاکید بر اینکه دانشگاه در هر کشور و استانی محور توسعه محسوب می‌شود و باید حمایت شوند، گفت:باید اثرات تعداد دانشجویان دانشگاه‌های یک استان را در بین مردم لمس کرد. 

وی خاطرنشان کرد: در فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان و علم و فن‌آوری باید، به گونه‌ای عمل کرد که اثرات دانش را در اقتصاد مشاهده کنیم.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، تصریح کرد: ظرفیت‌های خوبی در زمینه علم و فناوری در استان همدان وجود دارد، تلاش می‌‌شود با تمام توان از طرح‌ها و برنامه‌های استان در این‌زمینه حمایت و پشتیبانی شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز