مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

خیرین استان همدان تسهیل‌گر ازدواج جوانان باشند

۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۵:۲۲:۵۶
کد خبر: ۱۰۳۴۷۷۱
خیرین استان همدان تسهیل‌گر ازدواج جوانان باشند
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: خیرین استان همدان تسهیل گر ازدواج جوانان باشند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، هم‌زمان با چهارمین روز از هفته ازدواج مجمع خیرین ازدواج و انجمن نیکوکاری رسانه (جوانه ایثار) باهدف تأمین 100 جهیزیه ویژه جوانان جامعه هدف این مجامع، با مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان دیدار و گفتگو کردند.

در این نشست محسن جهانشیر ضمن تبریک و تهنیت ایام گذشته و اعیاد پیش رو، اظهار کرد:خوشبختانه امروز هرچه به جلو حرکت می‌کنیم عزم و همراهی مردم و سازمان‌های مردم‌نهاد برای رفع بخشی از مشکلات و دغدغه‌های جوانان بیش‌ازپیش می‌شود.

وی بابیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان همدان در این هفته بنا به مقتضیات روز و همچنین محدودیت‌های موجود برنامه‌های متنوعی را برای ترویج ازدواج آسان در دستور کار خود قرار داده است، گفت: در هفته ازدواج سال جاری آنچه از سوی وزارت ورزش و جوانان به ادارات کل ابلاغ‌شده است بهره‌گیری از توان خیرین برای پیوند زوج‌های جوان جامعه هدف است که خوشبختانه این مهم در استان همدان ستودنی و قابل‌تقدیر است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بابیان اینکه اقدامات مجمع خیرین ازدواج شهرستان‌های استان همدان در راستای ایجاد شرایط حداقلی برای ازدواج جوانان شایسته است، گفت: انجمن نیکوکاری رسانه یا جوانه ایثار که با حضور دغدغه‌مندان رسانه استان تشکیل‌شده در اقدامی قابل‌تحسین باگذشت کم‌تر از دو ماه، از آغاز فعالیت رسمی خود تهیه 100 جهیزیه را در دستور کار خود قرار داده است.

وی گفت: همه ما با بهره‌گیری از توان خیرین و مجمع خیرین ازدواج شهرستان‌ها باید این اقدام خداپسندانه که برگرفته از دل و صفا و صمیمت مردم کهن دیار استان همدان است را همراهی کنیم.

جهانشیر با اشاره به اقدامات سازمان‌های مردم‌نهاد جوان در بحث تولید ماسک و جمع‌آوری کمک 1 میلیارد و 300 میلیون تومانی، گفت: سازمان‌های مردم‌نهاد استان خصوصاً در شهرستان‌های همدان و ملایر ظرفیت گسترده و تعاملات سازنده‌ای با خیرین دارند که نباید از آن غافل ماند چراکه همواره نتیجه کار و خرد جمعی چیزی جز انتفاع حداکثری جامعه هدف نخواهد شد.

در ادامه این نشست نیز محرم روزبه معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به شرایط شیوع کرونا در استان همدان، گفت: در برنامه‌ریزی هفت ازدواج سال جاری برابر دستورالعمل‌های بالادستی قالب برنامه‌ها به‌صورت مجازی برگزار و یا در حال برگزاری است.

وی افزود: خوشبختانه شب گذشته در جوار مزار شهدای گمنام پادگان ابوذر با حضور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان خطبه عقد دو زوج همدانی جاری شد.

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان بابیان اینکه ‌این برنامه دو سال متولی در شهرستان همدان با حضور مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان و تنی چند از مسئولین استان برگزار می‌شود، گفت: امیدواریم همه ما در جایگاه‌های خود بتوانیم آنچه به‌عنوان وظایف انسانی سپس اداری و سازمانی عهده‌دار هستیم در این راستا به بهترین نحو ممکن اجرا نماییم.

وی تصریح کرد: ورود رسانه‌های استان به بحث تأمین نیازها و رفع دغدغه‌های اشتغال، ازدواج و مسکن جوانان می‌تواند توفیقات خوبی را برای جامعه رقم بزند لذا امیدواریم این مهم تعامل و همراهی همه سازمان‌ها و دستگاه‌های متولی تداوم پیدا کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز