اینفوگرافیک؛

آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان همدان/فوت ۸ بیمار کرونایی طی ۲۴ ساعت گذشته

۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۲:۳۱:۴۱
کد خبر: ۱۰۳۴۸۱۰
آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان همدان/فوت ۸ بیمار کرونایی طی ۲۴ ساعت گذشته
از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان همدان 2 هزار و 884 مورد به این ویروس مبتلا شده اند که از این تعدا تاکنون 340 نفر جان خود را از دست داده اند.

منوچهر کرمی در گفتگو با خبرنگار برنا از همدان، اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور تاکنون 2 هزار و 884 مورد در استان همدان به این ویروس مبتلا شده اند.

وی با بیان اینکه از این تعداد 2 هزار و 309 مورد بهبود یافته اند، گفت: متاسفانه تاکنون 340 هم وطن در استان همدان بر اثر ابتلاء به ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به اینکه طی 24 ساعته گذشته در استان همدان 8 مورد بیمار کرونایی جان خود را از دست داده اند، گفت: در حال حاضر 583 بیمار با تشخیص بالینی و مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان همدان بستری و تحت درمان هستند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به اعلام وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا در 5 شهرستان همدان، ملایر، نهاوند، کبودرآهنگ و تویسرکان، گفت: از مردم شریف استان تقاضا می شود برای حفظ سلامت خود کلیه شیوه نامه های بهداشتی نظیر استفاده از ماسک در معابر عمومی و پر تردد، پرهیز از حضور در اجتماعات و غیره را در دستور کار خود قرار دهند.

وی با اشاره به آمار تفکیکی مبتلایان به ویروس کرونا را در شهرستان های استان همدان، گفت: تاکنون در شهرستان همدان یک هزار و 220 مورد، ملایر 480 مورد، نهاوند 358 مورد، کبودرآهنگ 166 مورد، اسدآباد 93 مورد، بهار 210 مورد، تویسرکان 123 مورد، رزن 110 مورد و فامنین 32 مورد به ویروس کرونا مبتلاء شده اند.

نظر شما