رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان:

خدمات هزارگانه شهرداری همدان به شهروندان معرفی می‌شود

۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۳:۰۴:۳۲
کد خبر: ۱۰۳۴۸۶۱
خدمات هزارگانه شهرداری همدان به شهروندان معرفی می‌شود
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان گفت: مسابقه زنده تلویزیونی پرواز با هدف معرفی خدمات هزارگانه شهرداری همدان به شهروندان و افزایش اعتماد شهروندان به شهرداری از صداوسیما مرکز همدان پخش می‌شود.

روح‌الله وجدی هویدا در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به پخش مسابقه زنده تلویزیونی پرواز در سیمای مرکز همدان اظهار داشت: بعد از رایزنی‌های طولانی موفق به انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با سیمای مرکز همدان شدیم و هدف از این قرارداد ساخت مسابقه‌ای برای معرفی خدمات هزارگانه شهرداری همدان به شهروندان بود.

وی افزود: به طور قطع شهروندان همدانی با خدمات گسترده شهرداری آشنایی چندانی ندارند و اگر از یک شهروند سوال شود خدمات شهرداری را نام ببرد شاید به سختی بتواند به تعداد انگشتان دست این خدمات را برشمرد در نتیجه با توجه به ضریب نفوذ سیمای مرکز همدان نسبت به سایر رسانه‌های مجازی و مکتوب تفاهم‌نامه ساخت مسابقه پرواز با سیمای مرکز همدان امضا شد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با بیان اینکه به دنبال افزایش اعتماد شهروندان همدانی به نهاد خدوم شهرداری هستیم، گفت: در حال حاضر 8 هفته هر هفته 3 برنامه این مسابقه از سیمای مرکز همدان پخش شده که در موضوع‌های مختلف شورای اجتماعی محلات، آموزش شهروندی، شهر دوستدار کودک، معرفی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان، سازمان سیما و منظر شهری، سازمان حمل و نقل، مدیریت بحران شهرداری و 137 این برنامه روی آنتن رفته است.

وجدی خاطرنشان کرد: به فراخور تمامی سازمان‌ها و مناطق مختلف شهرداری همدان در این برنامه برای معرفی خدمات خود حضور پیدا خواهند کرد و در کنار معرفی خدمات به شهروندان مسابقه هیجان انگیزه هم با اهدای جوایز داریم.

وی با اشاره به اثرگذاری پخش برنامه زنده تلویزیونی پرواز بیان کرد: با دیدن این برنامه فضای ذهن شهروندان تغییر کرده و نگرش مثبتی به شهرداری همدان ایجاد خواهد شد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان عنوان کرد: به طور قطع هیچ دستگاهی گستردگی خدمات شهرداری را ندارد و پخش این برنامه موجب افزایش اعتماد شهروندان همدان به شهرداری می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز