مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان تاکید کرد:

ضرورت رسیدن جامعه به بلوغ فکری جهت بهره‌مندی از مراکز مشاوره در استان همدان

۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۲:۲۵:۲۴
کد خبر: ۱۰۳۵۳۴۸
ضرورت رسیدن جامعه به بلوغ فکری جهت بهره‌مندی از مراکز مشاوره در استان همدان
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بر ضرورت رسیدن جامعه به بلوغ فکری جهت بهره‌مندی از مراکز مشاوره در استان همدان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، محسن جهانشیر به همراه معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان در بازدید از مرکز مشاوره الوند به مناسبت هفته ازدواج جهت تقدیر از خدمات ایشان، گفت: امیدواریم هرکس برای مشاوره ازدواج به مراکز مشاوره مراجعه می‌کند بتواند با قلبی تپنده‌تر و عزمی جدی‌تر وارد زندگی شود.

وی ضمن تقدیر از عزم و اراده مشاورین برای شیرین کردن کام زندگی دیگران، گفت: امیدواریم جامعه نا به بلوغ فکری برسد که مشاوران می‌توانند راهگشای امورات در زندگی باشند و از درجا زدن در زندگی جلوگیری کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بابیان اینکه خانواده‌ها باید برای تعالی جامعه در کنار امورات و کلاس‌های متعددی که فرزندان خود را می‌فرستند به مشاوران نیز ارجاع دهند، گفت: امروز مشکل ما برخی خودبزرگ‌بینی‌ها وعدم اعتقاد به این مهم است.

وی با اشاره به اینکه ریشه برخی مشکلات ما در حوزه آموخته‌ها از بدو تولد و دوران تحصیل است، گفت: خوشبختانه در حال حاضر سازمان‌های مردم‌نهاد جوان استان همدان در کنار شما اقدامات خوبی را در راستای فرهنگ‌سازی هرچه بیشتر و بهتر در دستور کاردارند لذا امیدواریم بتوانیم به اهداف ترسیم‌شده دست پیدا کنیم.

در ادامه مدیر مرکز مشاوره الوند همدان؛ گفت: مرکز مشاوره الوند از سال 85 با ورود به بحث مشاوره کودکان کار خود را آغاز کرده و امروز افتخار خدمت‌رسانی به زوجین جوان نیز در قبل، حین و پس از ازدواج را با بهره‌گیری از بروزترین اصول مشاوره‌ای دارد.

فتحی، تصریح کرد: مشاوره‌های قبل از ازدواج جلوی بسیاری از طلاق‌ها را گرفته و زوجینی که این موضوع را پذیرفته‌اند در کوران مشکلات با مراجعه خود می‌توانند مشکلات خود را حل کنند که در این زمینه اقدام وزارت ورزش و جوانان بسیار مؤثر بوده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز