مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان خبر داد:

اجرای ۲۳ عنوان برنامه فرهنگی مذهبی همزمان با عید سعید قربان در استان همدان

۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۳:۳۷:۲۷
کد خبر: ۱۰۳۶۵۱۴
اجرای ۲۳ عنوان برنامه فرهنگی مذهبی همزمان با عید سعید قربان در استان همدان
مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان از اجرای 23 عنوان برنامه فرهنگی مذهبی همزمان با عید سعید قربان در استان همدان خبر داد.

حجت السلام نظیری در گفتگو با خبر گزاری  برنا از همدان ،با اشاره تشکیل سازمان مردم نهاد غدیر  در استان همدان مطرح کرد : امسال با توجه به شرکت خاصی که  در آن قرار گرفتیم تصمیم به  تشکیل سازمان مردم نهاد غدیر که بتوانیم غدیری متفاوت  نسبت به هر سال در استان همدان داشته باشیم.

وی افزود :تصمیم گرفتیم که امسال  فعالیت های فرهنگی و مردمی در غالب سازمان مردم نهاد غدیر  سازماندهی و اجرا بشود و برنامه های متنوعی از عید غدیر تا ایام مباهله برنامه ریزی و تدوین شده است .

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان با اشاره به پویش یک خانه یک پرچم و یک مغازه یک پرچم عنوان نمود : در ایام عید غدیر که هر خانه و مغازه با نصب پرچم مربوط به غدیر ما را در برگزاری عید غدیر همراهی کنند .

وی ادامه داد : در نظر داریم در 110مسجد در شب عید غدیر وبیش 110کاروان شادی و اجرای سرود از عید غدیر تا روز مباهله در همدان بر گزار شود.

حجت السلام نظیری با اشاره به بر گزاری مسابقات دل نوشته های غدیر مطرح کرد : در این ایام در نظر داریم با بر گزاری مسابقه دلنوشته های غدیر ،نامه به امام مهربانی ، مسابقه حکمت های نهج البلاغه ،فضائل امیر المومنین،آیات و روایات مرتبط با امیر المونین ، عکس نوشته  در این ایام بر گزار خواهد داشت.

وی افزود : هم چنین کودک و نوجواناز می توانند از  فایل هایی که برای این گروه سنی در نظر گرفته شده است استفاده کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان در ادامه گفت : برنامه زیارت آنلاین و سرود آنلاین و انجام روز شمار غدیر در فضای مجازی اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به اجرای دیگر برنامه های این ایام مطرح کرد :توزیع بسته معشیتی در روز غدیر ،پخش فیلم و کلیپ  از فضائل  امیر المومنین در تلویزیون های شهری ،آذین بندی مساجد و حسینه ها ، توزیع نان رایگان توسط نانوایی ها از دیگر برنامه های این ایام می باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز