سخنگوی ورزش و جوانان استان همدان:

سلطانی فر؛ وزیر ورزش و جوانان شنبه به ملایر سفر می‌کند

۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۱۰:۱۵:۰۲
کد خبر: ۱۰۳۶۹۲۷
سلطانی فر؛ وزیر ورزش و جوانان شنبه به ملایر سفر می‌کند
سخنگوی ورزش و جوانان استان همدان، گفت: مسعود سلطانی فر؛ وزیر ورزش و جوانان، شنبه به ملایر سفر می‌کند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمدالله چاروسایی با اعلام این خبر، اظهار کرد: مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به‌منظور بازدید از روند ساخت دو پروژه استخر سرپوشیده سامن ملایر،استخر سرپوشیده شهر ملایر و افتتاح فاز نخست استادیوم 5 هزارنفری ملایر صبح شنبه به این شهرستان سفر می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در این سفر مقام عالی وزارت با حضور در محل استادیوم 5 هزارنفری ملایر از فاز نخست این پروژه که تاکنون 216 میلیارد ریال هزینه شده است را مورد بهره‌برداری قرار می‌دهند.

سخنگوی ورزش و جوانان استان همدان بابیان اینکه مساحت این پروژه 16 هزار مترمربع است، گفت: این استادیوم دارای زمین استاندارد با پوش چمن مصنوعی، پیست دوومیدانی با پوشش تارتان، گرادنها با 5 هزار صندلی نصب‌شده، اسکوربورد، دکل‌های روشنایی، دو باب رختکن به همراه سرویس بهداشتی، سرویس بهداشتی تماشاچیان و فضاهای اداری است.

وی ادامه داد: پروژه استخر سرپوشیده ملایر به مساحت یک هزار و 420 مترمربع با 17 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده تاکنون دارای 65 درصد پیشرفت فیزیکی است.

سخنگوی ورزش و جوانان استان همدان، گفت: اعتبار مصوب سال گذشته این استخر 9 هزار میلیون ریال است.

وی گفت: انجام سفت‌کاری، کاشی دیواره کاسه، پوشش داخلی سقف و تجهیز قسمتی از تجهیزات موتورخانه آخرین اقدامات صورت گرفته در استخر سرپوشیده ملایر است.

چاروسایی دیگر پروژه مورد بازدید مقام عالی وزارت ورزش را استخر سرپوشیده شهر سامن ملایر عنوان کرد و گفت: مساحت این پروژه 2 هزار متر مربع است.

وی بابیان اینکه محل تأمین اعتبار این پروژه ملی و دارای 40 درصد پیشرفت فیزیکی است، گفت: اسکلت سالن و سقف و دیوار پیرامونی و کاسه آخرین اقدامات صورت گرفته در این پروژه است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز