استاندار همدان:

حسن خلق و تعهد «مرحوم مهدی کاشی» در رسانه های استان همدان تداوم داشته باشد

۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۰۹:۱۸:۵۰
کد خبر: ۱۰۳۸۱۰۴
حسن خلق و تعهد «مرحوم مهدی کاشی» در رسانه های استان همدان تداوم داشته باشد
استاندار همدان، گفت:حسن خلق و تعهد «مرحوم مهدی کاشی» در رسانه های استان همدان تداوم داشته باشد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سید سعید شاهرخی به مناسبت درگذشت مهدی کاشی فعال رسانه‌ای استان همدان و روز خبرنگار با حضور در دفتر روزنامه سپهر غرب با خانواده مرحوم کاشی و کارکنان این روزنامه دیدار و قاب عکس و لوح یادبود روز خبرنگار را به خانواده مرحوم کاشی اعطا کرد.

استاندار همدان در این دیدار با تسلیت به مناسبت درگذشت این فعال رسانه‌ای گفت: مرحوم کاشی فردی متدین، با اخلاق و اهل تعامل بود و روزنامه سپهر غرب مدیون تلاش و زحمات دلسوزانه وی است که برای ارتقا جایگاه رسانه‌های استان تلاش زیادی داشت.

وی با گرامیداشت خاطره مرحوم کاشی فعال رسانه‌ای استان همدان به خانواده وی و جامعه رسانه‌ای استان گفت: باید سعی کنیم حسن خلق و تعهد مرحوم کاشی در رسانه‌های استان همدان تداوم داشته باشد.

استاندار همدان با بیان اینکه وزیر کشور به خانواده مرحوم کاشی و رسانه‌های استان همدان بابت در گذشت این فعال رسانه‌ای عرض تسلیت داشته است، گفت: روزنامه سپهر غرب، رسانه‌ای شاخص و تأثیر گذار در غرب کشور است که بدون حاشیه و با وجود افراد متعهد و متخصص در حوزه رسانه بسیار خوب و تأثیر گذار عمل کرده است.

شاهرخی اظهار کرد: حضور رسانه‌های فعال و اثر بخش در استان همدان کمک بزرگی به توسعه استان است و ما این فرصت را درجهت خدمت بیشتر به مردم قدر می‌دانیم و بر تعامل و همکاری با رسانه‌های استان تاکید داریم.

در این دیدار که مدیرکل حوزه استاندار، مدیرکل روابط عمومی استانداری و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور داشتند از طرف استاندار همدان لوح یادبود و یک عکس یادبود از مرحوم کاشی با مَضمون تبریک روز خبرنگار به همسر مرحوم کاشی اهدا شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز