اقدام پسندیده هئیت حسینی دوخواهران نهاوند در برگزاری مراسم ماه محرم با هدف پیشگیری شیوع کرونا

۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۰:۵۸:۳۴
کد خبر: ۱۰۳۸۲۰۴
اقدام پسندیده هئیت حسینی دوخواهران نهاوند در برگزاری مراسم ماه محرم با هدف پیشگیری شیوع کرونا
هیئت امنا و بزرگان مسجد دوخواهران به خاطر جلوگیری از شیوع کرونا و به پاسداشت زحمات کادر درمان و پزشکی امسال مراسم عزاداری محرم را برگزار نخواهند کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، هیئت دوخواهران در اطلاعیه ای اعلام کرد ما عاشقان حسینی عزاداریم و به عزاداری می پردازیم اما با معیار امام حسین (ع) یعنی امسال به دلائل مختلف از جمله کثرت جمعیت و فشردگی دسته جات و نداشتن فضای مناسب برای عزاداران حسینی که باعث گسترش این ویروس منحوس می شود ، امسال هر خانه را یک حسینیه می کنیم.

عزاداریم اما نه به صورت تجمع، بلکه امسال را غریبانه عزاداری می کنیم و با استفاده از کانال مجازی هیئت هر شب مجلس عزا را برگزار می کنیم.

امسال عزاداری مسجد دوخواهران در هر خانه ای از طریق کانال هیئت دوخواهران و کانال دکتر یاسر شهبازی و دیگر کانال های مجازی نهاوند که امکان پخش وجود داشته باشد برقرار است زیرا از امام حسین(ع) درس معرفت ، اخلاق و دینداری آموخته ایم.

در مورد نذورات که همه ساله توسط اعضای هیئت امناء از خانواده ها به صورت دام زنده ، گوشت ، وجه نقد و سایر اقلام دیگر جمع آوری می شده به اطلاع عزیزان می رساند که امسال  دوستان نیز درصورت تمایل ، می توانند نذورات خود را مانند سال های گذشته به فرد تحویل دهنده به صورت نقدی و یا واریزی به کارت عابر بانک رفاه شماره ۵۸۹۴۶۳۱۵۵۵۵۷۸۷۳۱ به نام آقای محمد جعفرشهبازی ، یا شماره شبا ۴۰۰۱۳۰۱۰۰۰۰۰۰۰۰۲۲۰۲۴۵۶۷۸ IR انجام دهند تا ان شاء الله هر گونه که مصلحت باشد بین نیازمندان به اشکال مختلف توزیع گردد.

در این رابطه  به منظور رعایت مسائل شرعی  از سوی اهداء کننده به هیئت امناء  تفویض اختیار گردد تا در موارد مورد نیاز مصرف شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز