مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان خبر داد:

اختصاص یک میلیارد و ۸۳۰ میلیون تومان اعتبار به پروژه های راه و شهرسازی شهرستان ملایر

۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۱:۳۲:۴۱
کد خبر: ۱۰۳۸۲۳۹
اختصاص یک میلیارد و ۸۳۰ میلیون تومان اعتبار به پروژه های راه و شهرسازی شهرستان ملایر
مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان از اختصاص یک میلیارد و ۸۳۰ میلیون تومان اعتبار به پروژه های راه و شهرسازی شهرستان ملایر خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان به همراه نماینده مردم شهرستان ملایر و رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان از پروژه های بازآفرینی این شهرستان بازدید و از نزدیک در جریان روند پیشرفت فیزیکی آنها قرار گرفت.

داریوش حسینی در بازدید از پروژه های بازآفرینی این شهرستان انجام شد دستوراتی برای تخصیص اعتبار برای این پروژه ها صادر نمود.

وی در بازدید از پروژه تکمیل احداث دیوار حائل رودخانه شمس آباد ۱۰۰ میلیون تومان برای پوشش دهی این پروژه اختصاص داده و گفت: این پروژه در سال گذشته با ۳۴۰ میلیون تومان اعتبار به طول ۱۷۰ متر انجام شده و هم اکنون پوشش دهی آن توسط این اداره انجام خواهد شد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان در ادامه از پارک میرفتاح شهرستان بازدید نموده و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار برای ادامه عملیات این پروژه در راستای توانمندسازی مناطق حاشیه ‌شهر و بافت‌های فرسوده و توسعه مناطق گردشگری و خدمت‌رسانی به اقشار کم‌درآمد اختصاص داد.

وی در بازدید از پروژه بهسازی و تامین شبکه فاضلاب محله سرجوی ملایر ۳۵۰ میلیون تومان اعتبار برای ادامه عملیات این پروژه اختصاص داد .

حسینی در پایان بازدید از پروژه احداث مرکز بهداشتی- درمانی سرجوی ملایر انجام داده و خاطرنشان ساخت : این پروژه به مساحت ۶۶۳ متر مربع بوده که از سال ۹۷ شروع شده و برای ادامه عملیات آن ۷۸۰ میلیون تومان تخصیص داده شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز