رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان:

آماده امضا تفاهم‌نامه با جمعیت هلال احمر همدان هستیم/استفاده از ظرفیت شورای اجتماعی محلات در بحران‌ها

۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۲:۱۶:۵۵
کد خبر: ۱۰۳۸۸۲۱
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان گفت: جمعیت هلال احمر جایگاه ویژه‌‌ای در میان مردم دارد و آمادگی امضای تفاهم نامه با جمعیت هلال احمر همدان را داریم.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان،روح الله وجدی هویدا پیش از ظهر دوشنبه در نشست با مدیران جمعیت هلال احمر شهرستان همدان با بیان اینکه هلال احمر مایه آرامش مردم است، اظهار داشت: جمعیت هلال احمر جایگاه ویژه‌ای در میان مردم دارد و هر جایی که این جمعیت حضور دارند مایه آرامش مردم هستند.

وی افزود: شهرداری همدان در حوزه مدیریت بحران همواره در کنار جمعیت هلال احمر بوده و توانسته اقدامات بسیار شایسته‌ای انجام دهد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به خدمات این سازمان گفت: در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و گردشگری این سازمان خدماتی را به شهروندان همدانی ارائه می‌دهد.

وجدی خاطرنشان کرد: یکی از فعالیت‌های مهم ما که می‌تواند از ظرفیت جمعیت هلال احمر هم در آن استفاده شود شورای اجتماعی محلات است که تا پایان شهریور ماه امسال تمامی محلات همدان دارای شورای اجتماعی خواهند شد.

وی با بیان اینکه آمادگی امضای تفاهم نامه را با جمعیت هلال احمر شهرستان همدان داریم، بیان کرد: در بحث آموزش‌های شهروندی، خانه هلال و شورای اجتماعی محلات این آمادگی را داریم که تفاهم نامه‌ای را به امضا برسانیم.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان عنوان کرد: جمعیت هلال احمر شهرستان همدان می‌تواند در تمامی محلات همدان یک نماینده داشته باشد و آموزش‌های شهروندی را در تمامی محلات همدان دنبال کند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان همدان نیز در این نشست ضمن تشکر از خدمات شهرداری در مدیریت بحران و فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی گفت: جمعیت هلال احمر نیز همانند شهرداری‌ها یک نهاد غیر دولتی بوده که همواره در کنار مردم حضور دارد و مسئولیت‌های اجتماعی خود را در جامعه انجام می‌دهد.

جلال ناکلی افزود: باتوجه به گستره فعالیت شهرداری ما به دنبال این هستیم تا بتوانیم در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی از ظرفیت بسیار خوب این نهاد استفاده کنیم و تعامل بیشتری با شهرداری همدان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه بیش از یک هزار و 300 نفر به صورت رسمی در حوزه جوانان هلال احمر شهرستان همدان فعالیت می‌کنند، بیان کرد: آمادگی این را داریم که این نفرات در بحث آموزش‌های امدادی به شهروندان همدانی با ظرفیت شورای اجتماعی محلات فعالیت کنند.

نانکلی خاطرنشان کرد: همچنین در طرحی که سازمان مدیریت بحران کشور ارائه داده می‌توان با کمک شهرداری در هر منطقه شهری همدان یک خانه هلال ایجاد شود تا شاهد افزایش تعاملات باشیم.

نظر شما