در پیامی؛

استاندار همدان فرا رسیدن ۱۷ مرداد، روز خبرنگار را تبریک گفت

۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۰۸:۱۰:۱۶
کد خبر: ۱۰۴۰۳۱۵
استاندار همدان فرا رسیدن ۱۷ مرداد، روز خبرنگار را تبریک گفت
استاندار همدان در پیامی فرا رسیدن ۱۷ مرداد، روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان و به نقل از روابط عمومی استانداری همدان، سید سعید شاهرخی در آستانه روز خبرنگار با صدور پیامی 17 مردادماه روز خبرنگار را با صدور پیامی تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

۱۷ مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهید محمد صارمی؛ روز بزرگی است که آحاد جامعه خدمات تلاشگران عرصه خبر و رسانه را ارج می‌نهند تا راه و رسم حرفه‌ای و اخلاقی آن شهید گرانقدر و آگاهی بخشی به جامعه  تداوم یابد.

بخش مهم و قابل توجه‌ای از پاسداری از حقوق مردم، دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و بیان دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی در چند دهه اخیر ، مرهون خدمات ارزشمند و تلاش‌های صادقانه خبرنگارانی است که با رعایت اصول اخلاق حرفه‌ای در آگاهی بخشی و روشنگری جامعه ایفای نقش می‌کنند،

عزیزانی که در کمال صداقت و امانت داری، عمر خود را در عرصه خدمتگزاری سپری کرده و در مسیر دستیابی به اهداف متعالی تلاش می‌کنند و ضمن انعکاس اخبار امیدوارکننده با انتقادهای دلسوزانه خود منشا اصلاح و بهتر شدن امور هستند.

اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره آقای مهدی کاشی از فعالان متعهد عرصه رسانه‌ ، و همچنین قدردانی از همراهی و تعامل سازنده خبرنگاران استان در انعکاس دقیق اخبارو همکاری و تعامل خوب با کمیته اطلاع رسانی ستاد استانی پیشگیری، کنترل و مقابله با کرونا و همکاری خوب در دیگر رویدادهای مهم که موجبات تنویر افکار عمومی را به همراه دارد، این مناسبت میمون را تبریک‌ گفته و از یکایک فعالان این عرصه تشکر و قدردانی می‌کنم.

امیدوارم با همکاری‌های ارزنده اصحاب محترم رسانه بتوانیم گام‌های مؤثری در ارتقای نظام جمهوری اسلامی و خدمت رسانی بیشتر به مردم شریف استان  برداریم.

 

سید سعید شاهرخی

استاندار همدان

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز