در پیامی؛

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان فرارسیدن ۱۷ مردادماه روز خبرنگار را تبریک گفت

۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۰۸:۵۱:۰۵
کد خبر: ۱۰۴۰۳۲۲
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان فرارسیدن ۱۷ مردادماه روز خبرنگار را تبریک گفت
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در پیامی فرارسیدن 17 مردادماه روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان اسان همدان، محسن جهانشیر، در پیامی فرارسیدن 17 مردادماه روز خبرنگار را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

هفدهم مردادماه، سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار فرصت مغتنمی را فراهم آورد تا تلاش و ایثار فرهیختگان حوزه آگاهی بخشی جامعه و صاحبان قلم را که با چشمانی بینا و زبانی صادق در عرصه اطلاع رسانی و بیان واقعیت‌ها، رسالت حرفه‌ای خود را با عشقی وصف ناپذیر دنبال می‌کنند، ارج نماییم.

این روز فرصتی است تا به تمامی سخت کوشان و فعالان عرصه قلم و رسانه خصوصا اصحاب قلم و رسانه استان همدان تبریک گفته، و از زحمات بی دریغ این طلایه داران خبر و اندیشه قدردانی نمائیم؛ فرهیختگانی که رسالت قلم را پاس می دارند و در مسیر سختی که می پیمایند هیچگاه خللی در همت بلندشان وارد نمی شود.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز خبرنگار و نکوداشت استادان، پیشکسوتان و زنده یاد مرحوم مهدی کاشی، فرا رسیدن 17 مرداد، روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران و خانواده بزرگ اطلاع رسانی و اصحاب رسانه که در این عرصه فعالیت می‌کنند تبریک گفته، توفیق روزافزون این عزیزان متعهد را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

محسن جهانشیر

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان

 

نظر شما