پیام تبریک خانه مطبوعات استان همدان به مناسبت ۱۷ مردادماه روز خبرنگار

۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۱۰:۵۳:۴۳
کد خبر: ۱۰۴۰۷۸۵
پیام تبریک خانه مطبوعات استان همدان به مناسبت ۱۷ مردادماه روز خبرنگار
مدیرعامل خانه مطبوعات استان همدان با صدور پیامی ۱۷ مردادماه، روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، مهرداد حمزه مدیرعامل خانه مطبوعات استان همدان در پیامی فرا رسیدن 17 مردار روز خبرنگار را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

 "ن والقلم و ما یسطرون"

هفدهم مردادماه که به یاد شهادت مظلومانه محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ،"روز خبرنگار" نامیده شده است، یادآور مجاهدت‌های زنان و مردانی بزرگی است که با هدف روایت حقیقت، بیرق «آگاهی‌بخشی» را به دوش کشیده و  خاضعانه و بی‌ادعا وجود خویش را چراغ راه جامعه کرده‌اند.

خانه مطبوعات استان همدان فرارسیدن روز خبرنگار و روز پاسداشت مقام انسان‌های آزاده‌ای که برای دستیابی به واقعیت و تولید و انتشار خبر از هیچ کوششی فروگذار نیستند را به فعالان این حوزه تبریک عرض کرده و از تلاش‌های صادقانه‌ای که در زمینه اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی انجام می‌شود، تقدیر و تشکر می‌کند.

اهالی رسانه استان همدان، همواره در تمامی روزهای تلخ و شیرین، اتفاقات، رویدادها و هرآنچه در دیار مادستان و مهد تاریخ و تمدن ایران روی می‌دهد، حضوری با صلابت و تاثیرگذار دارند و امروز نیز ثابت کردند برای سلامت مردمان دیارشان تمام قد ایستاده‌اند و در کنار مدافعان سلامت نقش بی‌بدیل خود را در قامت خبرنگار صادقانه، صبورانه، شجاعانه و پر اثر ایفا می‌کنند و دوشادوش جامعه بهداشت و درمان، در انتقال اخبار و تصاویر از جان خود مایه گذاشته و می‌گذارند.

این روزها که مزین به نام خبرنگار است، یاد و خاطره عزیز سفر کرده‌مان، مهدی کاشی که در اثر ابتلا به بیماری کرونا دارفانی را وداع گفت و موجی از غم و اندوه را در جامعه مطبوعات ایجاد کرد، گرامی می‌داریم.

و در این ایام که به عطر شکوفای غدیر و نام زیبای حضرت علی(ع)، بهشتی‌تر از همیشه شده است، جان‌مایه عشق‌مان را کلمه می‌کنیم تا روز خبرنگار را به همه عزیزان که پرچم‌دار آگاهی بخشی در ایران عزیز به ویژه استان همدان هستند، تبریک بگوییم. روزگارتان خوش باد. یا علی مدد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز