رئیس هیات اسکواش استان همدان:

هیئت اسکواش استان همدان برای رشد هرچه بیشتر نیازمند حمایت و همراهی رسانه ها و خبرنگاران است

۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۱۱:۱۶:۳۴
کد خبر: ۱۰۴۰۷۹۵
هیئت اسکواش استان همدان برای رشد هرچه بیشتر نیازمند حمایت و همراهی رسانه ها و خبرنگاران است
رئیس هیات اسکواش استان همدان، گفت: هیئت اسکواش استان همدان برای رشد هرچه بیشتر نیازمند حمایت و همراهی رسانه ها و خبرنگاران است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، در جلسه ای با حضور رئیس هیات اسکواش استان همدان ،مدیرعامل خانه مطبوعات استان و خبرنگاران رسانه های استان  از  فعالین حوزه ورزش و خبرنگاران روزنامه ها، نشریات،پایگاههای خبری و بخش ورزش صداوسیمای استان تجلیل شد.

اسدالله ربانی مهر رئیس هیات اسکواش استان در این برنامه، در جمع خبرنگاران ضمن تبریک ۱۷ مرداد روز خبرنگار، گفت: بخشی از توفیقات هیات در ماه های اخیر را مدیون همکاری و تعامل خوب رسانه ها هستیم.

وی گفت: اسکواش برای پیشرفت و رشد نیاز به معرفی بیشتر دارد و حضور رسانه های فعال  در استان در این حوزه را یک فرصت می دانیم.

رئیس هیئت اسکواش استان همدان با بیان اینکه خبرنگاران ورزشی همدان از فرهیختگان حوزه رسانه هستند و قدردان همکاری آنها هستیم، گفت: هر انتقادی را می پذیریم و استقبال می کنیم  تا بتوانیم بهتر از گذشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه برنامه ریزی ،نظم و هماهنگی فدراسیون اسکواش از همه فدراسیون ها بیشتر است و این برای ما یک انگیزه خوب است، گفت: با همه محدودیت ها و سختی ها به آینده امیدواریم و هر هفته یک خبر خوب در ورزش اسکواش داریم.

ربانی مهر، تصریح کرد: سالن تخصصی اسکواش را بعد از چهار سال به هیات اسکواش برگرداندیم و از چند روز قبل ثبت نام این سالن با رعایت پروتکل ها شروع شد.

وی گفت: کسب رتبه دوم هیات اسکواش استان در ارزیابی کشوری فدراسیون انتخاب استان همدان به عنوان استان معین اسکواش منطقه غرب کشور توفیق بزرگی بود که کار ما را سخت کرد و باید بیشتر تلاش کنیم.

رئیس هیئت اسکواش استان همدان، خاطرنشان کرد: ساخت کورت تخصصی اسکواش اصلی ترین برنامه ماست که با همکاری خوب  سازمان مدیریت و اداره کل ورزش و جوانان در دست پیگیری است.

وی افزود: در دنیای امروز تعامل با رسانه ها یک فرصت است  و تمام تلاش ما تعامل و ارتباط با رسانه ها و حضور فعال در شبکه های اجتماعی است .

گفتنی است در این جلسه  دبیر ، نایب رئیس بانوان، رئیس هیات شهرستان همدان  و روسای کمیته های تخصصی هیات اسکواش حضور داشتند.

نظر شما
پرونده ویژه